Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen
86019 - Effektiv kommunikation og support

Effektiv kommunikation og support

Skab gode relationer til dine kunder og brugere med et kursus, som mere end 150 personer allerede har deltaget i. Dette kursus giver dig indsigt i forskellige kundetyper og konkrete redskaber til at håndtere vanskelige kunder og brugere, samt ruster dig til at navigere i konfliktsituationer.

Evaluering

4stjerner

Alle arrangementer på Teknologisk Institut bliver evalueret af deltagerne. Stjernerne angiver deltagernes gennemsnitlige tilfredshed.

Evalueringen er baseret på: 12 besvarelser

Gode kunderelationer

Effektiv kommunikation er en udfordring i enhver supportfunktion, men når det lykkes, er der skabt grundlag for at yde en professionel og brugbar support for dine kunder. Det handler om at kunne afdække kundens behov, at skabe tryghed og tillid i relationen og at håndtere konfliktsituationer.

Deltagerprofil

Kurset henvender sig til personer som arbejder i en supportfunktion eller med andre former for kunde- og brugerrelationer.

Underviseren er utrolig engageret og inspirerende i sin måde at undervise på.
- Jan Fich, Kalundborgegnens Antennelaug

Udbytte

  • Færdigheder til at skabe tryghed og tillid i kunderelationen
  • Viden om og forståelse for din personlighedstype og adfærd
  • Teknikker til afdækning af kundernes behov
  • Indsigt i årsagerne til at konflikter opstår og viden om håndtering af dem
  • Fornyelse og bedre resultater i kommunikation med kunderne

Et kursus med meget fagligt indhold, men totalt uden stress, da underviseren formåede at holde de pauser der skulle til, samt vekslede mellem teori og praksis på en meget professionel måde.
- Kasper M. Lassen, Danmarks Nationalbank

Indhold

  • Tal et sprog kunderne forstår – kommunikation af tekniske budskaber
  • Enkle redskaber til at stille de rigtige spørgsmål og undgå misforståelser
  • Ligeværdig og respektfuld kommunikation
  • Lær at læse kundernes signaler
  • Konkrete værktøjer til at håndtere vanskelige samtaler
  • Målrettet kommunikation med forskellige kundetyper
  • Øget gennemslagskraft i kommunikationen

TAK for et SUPER godt kursus.
- Pernille Warrer, If Forsikring

Form

Der veksles mellem oplæg, øvelser, dialog og færdighedstræning. Teori og praktik integreres i undervisningen, så kurset får et logisk og sammenhængende forløb. 2 uger før kursusstart besvarer du en JTI-personprofil online. På kurset modtager du din personprofil med indkredsning af både styrke- og udviklingsområder. Testresultatet inddrages gennem hele kurset.

Underviser

Henrik Leslye - NEW
Henrik Leslye, Erhvervspsykolog, cand. psych., foredragsholder, underviser og strategisk rådgiver. Henriks specialer ligger inden for positiv organisationspsykologi, ledelsesudvikling, teamsamarbejde og kommunikation. Han er kendt som en engageret og humoristisk formidler, med en direkte facon. Du får den nyeste viden inden for feltet, masser af inspiration og en lang række konkrete værktøjer. Og blot fordi der er videnskabelig forskning bag, behøver det jo ikke være en videnskab at bruge.

Har du faglige spørgsmål så kontakt
Andre kurser