Kurser

Fremragende1 dags kursus 
Læring inden for et specifikt emne

Professionel telefonservice

23. maj 2024 Taastrup Garantifor afholdelse
21. august 2024 Taastrup
3. oktober 2024 Aarhus
7. november 2024 Taastrup
DKK  3.999
ekskl. moms
Nr. 86253 A
Tilmeld dig
398 har allerede deltaget
4,5
Fremragende
91 anmeldelser
Arrangementer på Teknologisk Institut bliver evalueret af deltagerne. Stjernerne angiver deltagernes gennemsnitlige tilfredshed inden for de sidste 5 år.

Den daglige kundebetjening pr. telefon har stor betydning for din virksomheds omdømme. Som medarbejder, på ”øretævernes holdeplads” er du en vigtig nøgleperson, der dagligt er med til at præge kundernes oplevelse af virksomheden. Du fungerer som ansigtet udadtil, og derfor er det vigtigt, at du er klædt ordentlig på til at yde den bedste service.

Giv kunderne lysten til at ringe igen

På kurset ”Professionel telefonservice” lærer du at ekspedere indgående samtaler på en effektiv, smilende og dermed også ”sælgende” måde, så kunderne føler sig godt behandlet og får lyst til at ringe igen.

Deltagerprofil

Kurset er for dig, - ny som erfaren i rollen – der betjener kunder pr. telefon og dermed er med til at tegne virksomhedens ansigt udadtil. De typiske deltagere er medarbejdere i omstilling og reception.

Udbytte

  • Lær at ekspedere indgående telefonsamtaler på en venlig og professionel måde
  • Lær, hvordan du kan blive bedre at lytte og stille de rigtige spørgsmål
  • Få værktøjer til at håndtere den krævende kunde
  • Lær at bruge din stemme, så den skaber tillid og tryghed for kunden

Det får du på kurset

Vi sørger for at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære

Efter du har fuldendt kurset, vil du modtage et kursusbevis.

Kursusbevis

Hos Teknologisk Institut bruger vi kun erfarne undervisere.

Erfaren underviser

På dette kursus vil der højest være MAKS DELTAGERE pr. hold.

Maks. 16 deltagere

På kurset får du morgenmad, frokost, snacks og drikkevarer.

Fuld forplejning

På kurset er der indtænkt øvelser og deltagerinddragelse.

Øvelser og inddragelse

For at sikre den bedste læring vil der være mulighed for casearbejde.

Casearbejde

Materiale på dansk

Materiale på dansk

Undervisning på dansk

Undervisning på dansk

Tæt på kursusstedet er der gratis parkering.

Gratis parkering

Indhold

  • Medarbejderen som ”ansigtet udadtil”
  • Servicebegrebet – kunden i centrum
  • Din indstilling til arbejdet med telefonen
  • Professionel telefonbetjening
  • Telefonpolitik – ikke telefonpolitik?
  • Stemme-, tale- og sprogbrug
  • Effektiv kommunikation
  • Lytte- og spørgeteknik
  • Hvordan behandles ”sure opstød” i telefonen?
  • Behandling af reklamationer
  • Personlig handlingsplan

Anmeldelser af Professionel telefonservice

4,5
 
Fremragende Baseret på 91 anmeldelser
Arrangementer på Teknologisk Institut bliver evalueret af deltagerne. Stjernerne angiver deltagernes gennemsnitlige tilfredshed inden for de sidste 5 år.
Fremragende
Meget godt
Godt
Mindre godt
Ikke godt
Super dejligt når man kan mærke, hvordan underviseren "Brænder" for emnet, der undervises i, og det gør denne underviser bestemt.
 - Jeanette Elbek, Kunderådgiver. Bolignet-Aarhus F.M.B.A. t
Motiverende, engageret og fagligt velfunderet underviser.
 - Flemming Hedegaard Erstatningsadvokaterne v/Britha Anette Bunk
Gode rammer, engageret underviser, godt undervisningsmateriale. Fin forplejning.
 - Lasse Broni Christensen Lidl Danmark K/S
Behagelig at lytte til og han gjorde indholdet spændende. Havde nogle gode historier med tilhørende pointer. Dejligt at han inkluderede alle.
 - Nadja Hansen Med24.dk ApS

Form

Undervisningen er involverende og aktiv og tager udgangspunkt i deltagernes egen hverdag samt problemstillinger.

Du får udleveret et fyldestgørende kursusmateriale, som du kan benytte som et effektivt opslagsværk efter kurset.

Se vores øvrige kurser i service og support.

23346
Underviser

Lars Ilsøe Mikkelsen

4.83/5 (52 evalueringer) 
Baseret på alle evalueringer af underviseren fra de seneste 5 år.

Lars brænder for arbejdet med service, salg, ledelse og personlig udvikling. Lars har siden 1992 undervist på kurser inden for service, værdiskabende kommunikation og salg, og har igennem hele karrieren arbejdet med service og salg i praksis. Som underviser er han fuld af energi og nærvær, og har en uformel, humoristisk og direkte undervisningsform. Han arbejder meget ”hands on” og med afsæt i kursusdeltagernes hverdag, hvilket er deltagerens garanti for input og værktøjer.

Vælg dato

Taastrup
23. maj 2024
 Garantifor afholdelse
Taastrup
21. august 2024
Aarhus
3. oktober 2024
Taastrup
7. november 2024
Taastrup
21. januar 2025