Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen

Kepner-Tregoe® kurser

Lær hvordan du kan forbedre ITIL-processerne ved at kombinere dem med Kepner-Tregoe-processer.

Kepner-Tregoe er anerkendt som en Best Practice i den officielle ITIL ® Service Operation publikation.

I et ITIL perspektiv er Kepner-Tregoe metoder, som kan anvendes i stort set alle ITIL processer. Kepner-Tregoe processerne kan dog ikke erstatte ITIL processerne, men de kan være med til at forbedre dem væsentligt, da de fokuserer på viden og færdigheder.

Læs mere
Alle priser er ekskl. moms
  • Ledige pladser
  • Fyldt

DKK 12.500 kr

Kepner-Tregoe® Foundation Course

Nr. 87331 P
2 dage kursus
Næste afholdelse 15/11 2016
  • Taastrup
    15. til 16. november 201615/11 - 16/11 2016

På dette Kepner-Tregoe® Foundation kursus, som afholdes med en dansk Kepner-Tregoe® akkrediteret træner, lærer du en systematisk proces til problemløsning, når du svarer på hændelser og problemer. Dette gør det muligt for personer i et fejlfindingsmiljø, at levere et højt niveau af kvalitet og ensartethed i kundesupport. Kurset giver dig viden om terminologier, struktur og grundbegreber inden for Kepner-Tregoe® Problem Management og Incident Management teknikker såsom - Situation Appraisal, Problem Analysis, Decision Analysis og Potential Problem Analysis.

DKK 13.500 kr

Kepner-Tregoe ® Advanced Problem Management

Nr. 87489 P
2 dage kursus
Næste afholdelse 25/10 2016
  • Taastrup
    25. til 26. oktober 201625/10 - 26/10 2016

Kepner-Tregoe’s avancerede kurser er rettet mod professionelle inden for help-desks, service centre eller IT support-organisationer. Kurset udstyrer dig med vigtige teknikker og færdigheder rettet mod effektive løsninger og forbedrede resultater i din håndtering af Problem Management. Kurset, som bygger på Kepner-Tregoe konsulenternes mangeårige erfaring med problemanalyse og problemløsning og giver dig muligheden for at opbygge specialiseret ekspertise i Problem Management. Den tilhørende certificering er overbygning til KT Foundation certifikatet og dokumentere dine færdigheder indenfor en industri-anerkendt standard i IT support industrien. Såvel undervisning som kursusmateriele er på engelsk.

DKK 13.500 kr

Kepner-Tregoe ® High Severity Incident Management Course

Nr. 87490 P
2 dage kursus
Ingen planlagte afholdelser
  • Ingen planlagte afholdelser

Kepner-Tregoe’s avancerede kurser er rettet mod professionelle inden for help-desks, service centre eller IT support-organisationer. Kurset udstyrer dig med vigtige teknikker og færdigheder rettet mod effektive løsninger og forbedrede resultater i din håndtering af Incident Management.Kurset, som bygger på Kepner-Tregoe konsulenternes mangeårige erfaring med problemanalyse og problemløsning og giver dig muligheden for at opbygge specialiseret ekspertise i Incident Management. Den tilhørende certificering er overbygning til KT Foundation certifikatet og dokumentere dine færdigheder indenfor en industri-anerkendt standard i IT support industrien.Såvel undervisning som kursusmateriale er på engelsk.