Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen

Kepner-Tregoe® kurser

Lær hvordan du kan forbedre ITIL-processerne ved at kombinere dem med Kepner-Tregoe-processer.

Kepner-Tregoe er anerkendt som en Best Practice i den officielle ITIL ® Service Operation publikation.

I et ITIL perspektiv er Kepner-Tregoe metoder, som kan anvendes i stort set alle ITIL processer. Kepner-Tregoe processerne kan dog ikke erstatte ITIL processerne, men de kan være med til at forbedre dem væsentligt, da de fokuserer på viden og færdigheder.

Læs mere
Alle priser er ekskl. moms
  • Ledige pladser
  • Fyldt

DKK 12.500 kr

Kepner-Tregoe® Foundation Course

Nr. 87331 P
2 dages kursus
Næste afholdelse 20/4 2017
  • Taastrup
    20. til 21. april 201720/4 - 21/4 2017
  • Aarhus
    1. til 2. juni 201701/6 - 02/6 2017
  • Taastrup
    6. til 7. november 201706/11 - 07/11 2017

På dette Kepner-Tregoe® Foundation kursus, som afholdes med en dansk Kepner-Tregoe® akkrediteret træner, lærer du en systematisk proces til problemløsning, når du svarer på hændelser og problemer. Dette gør det muligt for personer i et fejlfindingsmiljø, at levere et højt niveau af kvalitet og ensartethed i kundesupport. Over 100 personer har allerede deltaget i dette kursus, der giver dig viden om terminologier, struktur og grundbegreber inden for Kepner-Tregoe® Problem Management og Incident Management teknikker såsom - Situation Appraisal, Problem Analysis, Decision Analysis og Potential Problem Analysis.