Optimister bygger flyvemaskiner - pessimister syer faldskærme

Kursusadministration

Kontakt os

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72 20 30 00.

Få gode råd til kundeservice

Optimister bygger flyvemaskiner - pessimister syer faldskærme

2 min.

God service og korrekt kundebetjening kommer ikke af sig selv.

Du kan deltage på alverdens seminarer og kurser og lære alt om hvad god service er, men når alt kommer til alt, er den vigtigste ingrediens i gode relationer, god kundeservice, effektiv kommunikation og en god arbejdsdag – dig selv og din egen personlighed.

Forskellen mellem succes og fiasko i de fleste af livets forhold, ligger ofte i din holdning til dig selv, din arbejdsplads, dine kolleger, jeres produkter, chefen, dit privatliv og til verden omkring dig.
 


Husker du den positive formulering?

Det er ikke ligegyldigt hvordan du formulerer dig:

  • Vi holder åbent til kl. 16.30  //  Vi lukker kl. 16.30
  • Tak fordi du ventede  //  Undskyld ventetiden
  • Så må I have talt forbi hinanden  // Det har en kollega ikke sagt
  • Lav pris eller god pris  //  Billig
  • Det er lige nede ved Indgang 5  //  Det er helt nede ved Indgang 5
  • Du kan parkere nede ved ...  //  Du kan ikke parkere hos os
  • Det vi kan gøre er …  //  Det eneste jeg kan gøre er …


Få ny inspiration til den daglige service og den positive formulering

Få en smart print-selv-oversigt over de formuleringer der er HOT og dem der er NOT:

 

Vil du vide mere?

Læs mere om vores kurser for reception og omstilling: