Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen

Service og support kurser

Teknologisk Institut udbyder en række kurser inden for service og support faget.

På alle kurserne bliver du undervist af erfarne fagspecialister og eksperter, der hjælper dig til at hæve dit niveau og blive en endnu større ressource på din arbejdsplads.

Husk: Er I flere fra din arbejdsplads der har behov for samme opkvalificering, så tilbyder vi tilpassede firmakurser.

Læs mere
Alle priser er ekskl. moms
  • Afholdelsesgaranti
  • Ledige pladser
  • Fyldt

DKK 12.400 kr

Effektiv kommunikation og support

Nr. 86019 A
2 dage kursus
Næste afholdelse 17/11 2016
  • Taastrup
    17. til 18. november 201617/11 - 18/11 2016
  • Taastrup
    28. feb. til 1. mar. 201728/2 - 01/3 2017
  • Aarhus
    29. til 30. august 201729/8 - 30/8 2017
  • Taastrup
    14. til 15. november 201714/11 - 15/11 2017
Vis flere datoer

Skab gode relationer til dine kunder og brugere. Dette kursus giver dig indsigt i forskellige kundetyper og konkrete redskaber til at håndtere vanskelige kunder og brugere, samt ruster dig til at navigere i konfliktsituationer.

DKK 23.990 kr

Det fleksible forløb for service– og supportmedarbejderen

Nr. 86215 P
7 dage uddannelse
Næste afholdelse 2/11 2016
  • Taastrup
    2. til 30. november 201602/11 - 30/11 2016

Som supportmedarbejder er det vigtigt, at du er hurtig til at skabe tillid og tryghed, forstå kundens problem og sikre en tilfredsstillende løsning. På dette længerevarende forløb kommer du omkring service- og supportfunktionens mange udfordringer, og får rådgivende sparring undervejs. Vælg mellem det generelle eller it-faglige forløb.

DKK 13.100 kr

Online kursus: Customer Service Collection

Nr. 72797 P
365 dage online kursus
Online adgang
  • Få adgang til online kurset

Få adgang til en omfattende kollektion af værktøjer til at arbejde med kundeservice fra front-desk og call center kundeservice til ITIL® Foundation og ITIL® Intermediate. Kurset er på engelsk og foregår online, når det passer dig. Du har adgang til online kurset i 365 dage.

DKK 7.990 kr

Service- og supportmedarbejderen

Nr. 72744 A
2 dage konference
Næste afholdelse 4/10 2016
  • Aarhus
    4. til 5. oktober 201604/10 - 05/10 2016
  • Taastrup
    26. til 27. april 201726/4 - 27/4 2017
  • Aarhus
    3. til 4. oktober 201703/10 - 04/10 2017

Som service- og supportmedarbejder har du brug for særlige kompetencer, der ruster dig til at håndtere hverdagens udfordringer med overblik og overskud, så dialogen med kunderne er klar, professionel og nærværende. Her får du de vigtigste værktøjer samlet på én gang.

DKK 4.990 kr

Serviceadfærd og effektivitet for service- og supportmedarbejdere

Nr. 86212 A
1 dag kursus
Næste afholdelse 22/11 2016
  • Taastrup
    22. november 201622/11 2016

Der stilles store krav til dig, der arbejder med kundebetjening og support. Og de bliver ikke mindre i takt med at fokus øges på at yde excellent service, så kunderne har en god oplevelse. Derfor er det vigtigt, at du er rustet til håndtere hverdagens udfordringer med overblik og overskud.Få værktøjer, tips og tricks, der bidrager til større effektivitet, øget service og bedre dialog med kunden. Der vil være mange praktiske øvelser, så du med det samme bliver klar til at bruge værktøjerne selv i hverdagen.

DKK 12.000 kr

Support, service og samtalestyring - match din kommunikation og opnå bedre resultater

Nr. 86184 A
2 dage kursus
Næste afholdelse 2/11 2016
  • Taastrup
    2. til 30. november 201602/11 - 30/11 2016

Som supportmedarbejder er det vigtigt, at du er hurtig til at skabe tillid og tryghed, forstå kundens problem og sikre en tilfredsstillende løsning – uanset hvilken slags kunde, du har med at gøre. På dette kursus får du redskaberne til at matche din adfærd og kommunikation, selv under pres.

DKK 4.990 kr

Servicestandarder – et strategisk og systematisk værktøj til bedre service

Nr. 86213 A
1 dag kursus
Næste afholdelse 3/11 2016
  • Taastrup
    3. november 201603/11 2016

Lær at arbejde med servicestandarder, der både indeholder “how-to’s” for din egen indsats og for modtagerens oplevelse. Værdien af dette er, at du fremover ved præcist hvilken adfærd I har, hvornår I har den og hvordan den påvirker kunden. Det medfører en højere grad af viden om jeres indsatser og resultater samt at jeres serviceadfærd nemmere kan udbredes i organisationen – og til nye medarbejdere.

DKK 9.900 kr

Klagehåndtering

Nr. 72491 A
2 dage kursus
Næste afholdelse 14/11 2016
  • Taastrup
    14. til 15. november 201614/11 - 15/11 2016
  • Taastrup
    27. til 28. marts 201727/3 - 28/3 2017
  • Aarhus
    21. til 22. september 201721/9 - 22/9 2017
  • Taastrup
    30. nov. til 1. dec. 201730/11 - 01/12 2017
Vis flere datoer

Lær at vende de utilfredse kunder til glade ambassadører for din virksomhed. På dette kursus bliver du trænet i at kommunikere professionelt og effektivt med de utilfredse kunder - med udgangspunkt i den enkelte kundes oplevelse.

DKK 14.900 kr

Lean Navigatør i administration og service

Nr. 19562 B
6 dage uddannelse
Næste afholdelse 4/10 2016
  • Aarhus
    4. okt. til 6. dec. 201604/10 - 06/12 2016
  • Taastrup
    11. okt. 2016 til 4. jan. 201711/10 2016 - 04/1 2017
  • Taastrup
    29. nov. 2016 til 8. feb. 201729/11 2016 - 08/2 2017
  • Aarhus
    7. dec. 2016 til 22. feb. 201707/12 2016 - 22/2 2017
Vis flere datoer

Har du interesse for Lean, og ønsker du det bedste udgangspunkt for effektive processer og varige resultater? Så er en uddannelse i Lean-navigatør i Administration og Service en oplagt mulighed for dig og din virksomhed.Tid er den ’råvare’, som har størst betydning for administrative medarbejdere. Lean i Administration har derfor fokus på effektiv og optimal udnyttelse af tid. En Lean-navigatør lærer, hvordan man ved hjælp Lean principperne skaber arbejdspladser med større arbejdsglæde og mindre stress til gavn for den enkelte medarbejder og virksomheden selv.

DKK 3.490 kr

Engelsk for receptionister

Nr. 86256 A
NYT
1 dag kursus
Næste afholdelse 25/1 2017
  • Taastrup
    25. januar 201725/1 2017
  • Aarhus
    22. marts 201722/3 2017
  • Taastrup
    5. september 201705/9 2017
  • Aarhus
    24. oktober 201724/10 2017
Vis flere datoer

Når firmaets udenlandske kunder og samarbejdspartnere ringer, er det en stor udfordring for mange, at udtrykke sig ”rigtigt” på engelsk.Alle de udtryk og vendinger man benytter i forbindelse med professionel telefonbetjening på dansk – hvad hedder de på et korrekt engelsk? På kurset ”Engelsk for receptionister”, lærer deltagerne at ekspedere udenlandske telefonsamtaler på en effektiv og serviceminded måde, så kunderne føler sig godt og professionelt behandlet.

DKK 3.490 kr

Engelsk for receptionister #2

Nr. 86257 A
1 dag kursus
Næste afholdelse 4/10 2016
  • Taastrup
    4. oktober 201604/10 2016
  • Taastrup
    16. maj 201716/5 2017
  • Aarhus
    21. november 201721/11 2017

Når firmaets udenlandske kunder og samarbejdspartnere ringer, er det en stor udfordring for mange, at udtrykke sig ”rigtigt” på engelsk. Alle de udtryk og vendinger man benytter i forbindelse med professionel telefonbetjening på dansk – hvad hedder de på et korrekt engelsk?

DKK 3.490 kr

Professionel telefonservice

Nr. 86253 A
NYT
1 dag kursus
Næste afholdelse 1/11 2016
  • Aarhus
    1. november 201601/11 2016
  • Taastrup
    19. januar 201719/1 2017
  • Aarhus
    15. marts 201715/3 2017
  • Taastrup
    17. maj 201717/5 2017
Vis flere datoer

Den daglige kundebetjening pr. telefon er vigtig PR for dit firma. De medarbejdere der bestrider denne ”øretævernes holdeplads”, er vigtige nøglepersoner, der dagligt er med til at præge kundernes oplevelse af firmaet – ansigtet udadtil.

DKK 3.490 kr

Professionel telefonservice #2

Nr. 86254 A
1 dag kursus
Næste afholdelse 23/2 2017
  • Taastrup
    23. februar 201723/2 2017
  • Aarhus
    26. april 201726/4 2017
  • Aarhus
    22. november 201722/11 2017
  • Taastrup
    28. september 221728/9 2217
Vis flere datoer

Medarbejderne på telefonen er fremtidens nøglepersoner for vækst og fastholdelse af de eksisterende kunder, og har derfor behov for løbende uddannelse og træning. Kurset er en opfølgning på ”Professionel telefonservice”, og er meget deltager-orienteret med en række praktiske telefonøvelser.