Quarterback Innovation

Jørgen  Høegh

Jeg er din kontaktperson

Skriv til mig

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72 20 27 52.

Quarterback Innovation produktkortforside

Quarterback Innovation

Skab vækst i samfundet
Gennem visioner, drømme, alliancer og storskalamobilisering er det muligt at få dine interessenter til arbejde mod et fælles mål. Hvordan? Gennem systematiseret arbejde med åben innovation og metoden Quarterback Innovation kan du skabe pull-effekter fra brugere og borgere i bestræbelserne på at nå et bestemt mål. Det kan myndigheder drage nytte af ved at skabe nye løsninger på reelle udfordringer og behov og ad den vej skabe nye muligheder for vækst.

Quarterback Innovations fire faser
Quarterback Innovation kombinerer teori og praksis inden for mobiliseringstilgangen og åben innovation. I processen arbejder vi fokuseret på at skabe pull-effekter ved at arbejde med mobilisering af efterspørgselssiden, som herigennem motiveres til at drømme og efterspørge nye innovative løsninger.

Challenge:
Vi identificerer problemstillingen og formulerer visionen, interessenterne identificeres, og vi laver et organisatorisk set-up til at drive processen.
Position:
Vi igangsætter momentum og etablerer alliancer mellem brugere/kunder, så der skabes pull-effekt.
Innovation game:
Vi sætter spillet i gang og bringer leverandører ind i processen for at skabe løsninger til de ønsker, der er kommet fra brugerne.
Re-Position:
Vi reorganiserer og laver kampagner for at sprede information om resultaterne, så flere bliver interesseret, hvilket styrker pull-effekten.

Se vores video om Quarterback Innovation her.

Her anvender vi Quarterback Innovation

Fakta
Quarterback Innovation-processen er god til:

  • Mobilisering af målgruppen / efterspørgselssiden - det kan være borgere og brugere
  • Involvering med innovation som omdrejningspunktet
  • Opstart af vækstlokomotiver i samfundet
  • Udnyttelse af samfundets innovationspotentiale
  • At fremme pull-effekt fra borgere og bruger
  • At skabe en hurtigere vej til markedet/brugerne for virksomheder og myndigheder.