Service- og produktinnovation

Erik W. Hallgren

Jeg er din kontaktperson

Skriv til mig

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72202879

Service- og produktinnovation produktkortforside

Service- og produktinnovation

Vækst gennem nye forretningsmodeller
Drag nytte af din viden om kunder, ydelser og produkter og differentier din virksomhed gennem udviklingen af serviceydelser. Dette medvirker til at fastholde kunder og tiltrække nye. I dag er service derfor et væsentligt konkurrenceparameter for alle virksomheder. Så grib muligheden for at skærpe din virksomheds serviceprofil og -forretningsmodel – til gavn for kunderne og ikke mindst din virksomheds bundlinje.

Udvikl din serviceforretningsmodel
Hvad enten det drejer sig om tillæg til produkter eller serviceydelser, handler det om at tage højde for alle influerende faktorer og udvikle den rette forretningsmodel. Teknologisk Institut har udviklet en metode, der kommer omkring alle din virksomheds serviceaktiviteter. Vi starter med at analysere dialogen med kunderne og kundeoplevelser, laver en grundig gennemgang af det nuværende servicesetup og laver en analyse af, hvad og hvor der eventuelt kan udvikles på nuværende eller nye produkter eller ydelser.

Vi hjælper din virksomhed med at udvikle dens særegne serviceforretningsmodel, videreudvikle kvaliteten af nuværende services samt finde og indpasse nye innovative services. Lad os sammen finde den serviceforretningsmodel, der passer netop din virksomhed.

Fakta

  • Du får vækst gennem udvikling af service (produkt eller serviceydelse)
  • Du får overblik over, hvad det er kunden oplever som god service, og hvor du spilder din tid
  • Du finder nye områder, hvor der er mulighed for at lave forretningsudvikling
  • Du opnår en konkurrencefordel
  • Du får mulighed for at fastholde dine kunder, udbygge samarbejdet og tiltrække nye.