Ugens tips – uge 11

Bo  Genefke

Jeg er din kontaktperson

Skriv til mig

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72 20 39 81.

Robot - ugens tips, uge 11

Ugens tips – uge 11

Mange der har investeret i en robotinstallation føler, at de ikke helt kan gennemskue hvad der egentligt er op og ned.

Først og fremmest har robotanlægget ikke de lovede funktioner, og ved henvendelse til leverandøren, er svaret blot, at det ikke er en tekniker som er skyld i dette.

Derudover er robottens kvalitet heller ikke som lovet, og leverandøren af anlægget svarer her til at emnerne ikke er som de skal være.

Enten bruger medarbejdere meget tid på at omprogrammere robotten, eller også må de ikke ændre i programmet for leverandøren, for så falder hans garanti fra.

Der skal flere medarbejdere til, end man troede, for at opnå et tilstrækkeligt output og en ordentlig kvalitet på de færdige emner.

Når man forsøger at få medarbejderne til at få et større output er svaret, at det ikke kan lade sig gøre.

Og sådan kunne man blive ved.

Når du læser i diverse fagblade og taler med andre i branchen, er alle utrolig positive - robotter er bare sagen, de kører godt, de strejker aldrig, og de er ikke medlem af en fagforening.

Så er det man tænker; ”det er nok kun mig der ikke kan finde ud af det med robotter”.

Hvis du har det sådan, er du desværre ikke ene om det!!

Derfor tilbyder Teknologisk Institut, ved undertegnede, at tage temperaturen på dit robotanlæg for 10.000 kr.

For dette beløb får du et besøg af undertegnede samt en lille rapport om, hvad det egentlig er der foregår.

Undertegnede har mere end 20 års erfaring fra flere forskellige, større danske robotbrugere med robotanlæg fra design over installation til drift/skoling af medarbejdere til vedligeholdelse osv.