Klar digital tale - din vej til vækst - Proces og ydelser

Lars  Frello

Jeg er din kontaktperson

Skriv til mig

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72202911

Klar digital tale - din vej til vækst - Proces og ydelser

Klar Digital Tales værktøjskasse er stor – og den bliver sammensat efter netop dine behov. Kombineret med den træfsikre fremgangsmåde ’Ready-Set-Go’ sikres en systematisk og overskuelig proces. Overordnet set arbejder Klar Digital Tale med to ydelsesformer:

  1. Digital strategi – den overordnede plan:
    Digital strategi er løsningen til dig, der vil erobre markedsandele online. I har set det strategiske og salgsmæssige potentiale. Nu mangler I blot en guide, der kan vise vejen til nytænkning. Platformene dertil kan være sociale medier, ny hjemmeside, webshop, community-dannelse eller lignende. Platformene afhænger af dine mål og muligheder. Skridt for skridt giver vi dig redskaberne til selv at kunne fortsætte rejsen.
  2. Konceptudvikling – den koncentrerede indsats:
    Du vil udvikle eller effektivisere et konkret produkt, et medarbejderteam, en service eller et produktionsled i din forretning. Og løsningen skal være digital. Sammen udvikler vi koncepter i forskellige formater og tester dem for dig – og hjælper dig i gang med at drifte den bedste løsning bagefter.

Fire skræddersyede trin
Din forretning er unik. Derfor skal din digitale forretningsstrategi også tage udgangspunkt i det, du er bedst til – og det, der er din virksomheds udfordringer. For at sikre det afsæt arbejder Klar Digital Tale med en fleksibelprocesmodel, som er dækkende for begge ydelser. Processen består af fire overordnede faser, der afvikles over seks måneder. Overskrifterne på faserne er følgende:

  1. Behovsafdækning af virksomhedens forretning og opstartsworkshop med medarbejdere
  2. Strategiudvikling med fokus på kunder, markedstilgange og valg af platforme 
  3. Driftsplaner, opsætning og iværksættelse af digital strategi og platforme
  4. Kampagne iværksættes og drives af virksomheden. Klar Digital Tale samler op og tilretter.