Landsdækkende samarbejde om ITIL® kurser

Hanne  Skou-Madsen

Jeg er din kontaktperson

Skriv til mig

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72203095

IT-forretningsprocesser og kompetenceudvikling

Landsdækkende samarbejde om ITIL® kurser

KMD, Teknologisk Institut, ØBERG Partners, Tech College Aalborg og ITprenurs Nordic,
er med DANSK IT i en faciliterende rolle gået sammen om at arrangere ITIL Intermediate Capability kurser.


Samarbejdet mellem fem danske kursusudbydere giver kursisterne adgang til den mest erfarne gruppe af IT Service management konsulenter og undervisere, der kan undervise på ITIL Intermediate Capability kurser.

Disse undervisere kan guide kursisterne dybt ind i ITIL processer og praksis og formidle praktisk viden, som giver kursisterne ballast til at implementere og drive IT Service management best practice hjemme i virksomhederne.

Og så giver samarbejdet større sikkerhed for gennemførelse af kurserne, så kursisterne kan fordybe sig i deres speciale områder og måske gå hele vejen til ITIL® Expert certificeringen.

ITSM best practice i hverdagen
De fleste danske IT-organisationer anvender ITIL IT service Management proces rammeværk i hverdagen, for at organisere IT services til virksomhedens kerneforretning og yde den bedst muligt IT support.
Gennem tiden har virksomhederne investeret i ITIL® Foundation kurser og certificering til IT medarbejderne, men kun få IT-professionelle forsætter til de næste ITIL Intermediate kurser.
Og dermed misser virksomhederne det fulde udbytte af deres investering i ITIL IT Service management framework.

Fordi det er vigtigt, at nøglepersoner i IT-organisationen lærer og tilegner sig konkrete værktøjer og dyb forståelse af ITSM sammenhænge, så de kan drive udviklingen af processer, funktioner og roller.
I moderne virksomheder er kerneforretning understøttet af og afhængig af IT service og support, og en velorganiseret IT-organisation med professionelle og dedikerede medarbejdere bidrager til virksomhedens bundlinje. Derfor er medarbejdernes ITIL kurser ikke en udgift – det er en investering!

Fem førende danske kursusudbydere går sammen
Fem danske ITIL kursusudbydere går sammen om at arrangere ITIL Intermediate Capability kurser, så kursisterne kan tilegne sig ITIL specialist viden og måske forfølge et mål om at opnå den højeste ITIL® Expert certificeringen.

Kursusudbyderne forener kursuskræfter for at samle undervisere, der er erfarne ITSM konsulenter og med høj faglig ekspertise og praktisk erfaring fra mange gennemførte projekter fra både offentlige og private virksomheder. En fælles kursuskalender betyder større gennemførelsessikkerhed, så kursisterne bedre kan planlægge og gennemføre deres uddannelsesplaner med vores 5 dages ITIL® Intermediate kurser.
Vi håber at virksomheder i hele landet tager godt imod dette ITIL® Intermediate Capability kursusprogram.

ITIL kurser
Læs White paper om ITIL samarbejdet og tilmelding.

Kurser