Serviceinnovation - Forretningsudvikling med service og innovation i fokus

Erik W. Hallgren

Jeg er din kontaktperson

Skriv til mig

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72202879

Serviceinnovation

Serviceinnovation - Forretningsudvikling med service og innovation i fokus

Når du vil udvikle din virksomhed, finde nye indtjeningskilder samt fastholde og tiltrække nye kunder, kan du med fordel give dig i kast med udvikling af nye forretningsmodeller. Der er et stort uudnyttet potentiale, når det gælder udvikling af nye produkt-/serviceydelser i danske virksomheder, men det kan du gøre noget ved. Service er et væsentligt konkurrenceparameter for alle virksomheder, og du kan bruge din viden om kunder og produkter til at differentiere din virksomhed gennem udviklingen af nye tillægs- og serviceydelser.

Hvad enten det drejer sig om serviceinnovation som tillæg til produkter eller til serviceydelser, handler det om at tage højde for alle faktorer og udvikle den rette forretningsmodel. Teknologisk Institut har udviklet en metode, der kommer omkring alle din virksomheds serviceaktiviteter, lige fra dialogen med kunderne og kundernes oplevelser over gennemgang af det nuværende service-setup til analyse af, hvad og hvor der eventuelt kan udvikles på nuværende eller nye produkter eller ydelser.

Grib muligheden for at skærpe din virksomheds serviceprofil og forretningsmodel – det gavner både kunderne og bundlinjen. Vi kan hjælpe med at skabe vækst i din virksomhed ved at udvikle jeres særegne serviceforretningsmodel, videreudvikle kvaliteten af nuværende services samt finde og indpasse nye innovative services.

Hvad kan Idé & Vækst, Teknologisk Institut hjælpe dig med?

  • Opnå vækst gennem målrettet arbejde med innovation og forretningsudvikling
  • Få viden om konkrete metoder og værktøjer til at forbedre og udvikle ny service
  • Fastholde dine kunder, udbygge relationen og tiltrække nye kunder ved at identificere nye kundebehov og bruge dem som udgangspunkt for nye servicekoncepter
  • Netværke og samarbejde med andre virksomheder i serviceinnovationsprocesser
  • Blive inspireret af den nyeste forskning inden for serviceinnovation i Innovationsnetværket Service Platform.