Servicetjek i virksomheder

Katarina  Deylami

Jeg er din kontaktperson

Skriv til mig

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72 20 28 87.

to personer står med en kop kaffe

Servicetjek i virksomheder

Vil I skabe mere værdi for kunden end jeres konkurrenter gør og samtidig generere mersalg?

Hvorfor et Servicetjek?
Antallet af producenter og leverandører af sundheds- og velfærdsteknologi stiger, konkurrencen er hård, og det kan være svært at få en fod inden for hos kommunerne. Virksomheder, som kobler services på sine produkter, har ofte et bedre udgangspunkt for at skabe værdi for kunden og er dermed et skridt foran konkurrenterne. Og så kan services betyde mersalg.

Derfor tilbyder Teknologisk Institut et Servicetjek, hvor vi hjælper jer med at udvikle jeres serviceforretning.

Hvad er et Servicetjek?
Med et Servicetjek stiller Teknologisk Institut eksperter til rådighed, som hjælper med at afdække jeres nuværende servicesituation, og som går i marken for at høre jeres kunders oplevelser med - og ønsker til - jeres services. I tæt samarbejde med vores eksperter får I udviklet og idégenereret eksisterende og nye services, så I både kan skille jer ud fra jeres konkurrenter og øge jeres serviceforretning.

Et Servicetjek indeholder:

  • Overblik over nuværende servicesituation
  • Kendskab til kunders tilfredshed
  • Anbefalinger til udvikling af eksisterende services
  • Anbefalinger til udvikling og implementering af nye services
  • Rådgivning i udvikling af serviceforretning
  • Rapport, der dokumenterer resultaterne

Lyder Servicetjek som noget for jer?
Så kontakt os gerne for nærmere information.

Kontakt
Katarina Deylami
Konsulent
72202887
kade@teknologisk.dk