Få ekspertens råd til rådgivende salg

Kursusadministration

Kontakt os

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72 20 30 00.

Få ekspertens råd til rådgivende salg. På billedet vises en bilsælger og en kunde.

Få ekspertens råd til rådgivende salg

4 min.

Når vi arbejder med salg og rådgivning, er det vigtigt, at det bliver værdiskabende for kunden. Få derfor gode råd til, hvordan du kan gøre din rådgivning og daglige salg mere værdiskabende for dine kunder.

Hør Lars Illsøe Mikkelsens gode råd til det rådgivende salg:

Lars Ilsøe Mikkelsen brænder for arbejdet med service, salg, ledelse og personlig udvikling. Lars har siden 1992 undervist på kurser inden for service, værdiskabende kommunikation og salg, og har igennem hele karrieren arbejdet med service og salg i praksis. Som underviser er Lars fuld af energi og nærvær, og har en uformel, humoristisk og direkte undervisningsform. Han arbejder meget ”hands on” og altid med afsæt i kursusdeltagernes hverdag, hvilket er deltagerens garanti for input og værktøjer, som kan bruges allerede dagen efter kursus. Her oplever du teori i praksis og garanti for anvendelighed.


Lars' gode råd til det rådgivende salg

Brug 'Du'-appel i stedet for 'Jeg'-appel (forklar hvad kunden får ud af det: "du har mulighed for/du vil spare/du vil opnå" - i stedet for "jeg kan tilbyde/jeg kan give/jeg har" osv.

Vil du vide mere?

Du kan lære mere om salg og rådgivning og møde Lars på kurset "Rådgivende salg - styrk dine salgskompetencer".

Kilde: Lars Ilsøe Mikkelsen , Underviser og salgschef ved Teknologisk Institut