Må vi gemme en cookie?

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse af vores hjemmeside, målrette indhold samt statistik. Læs mere om cookies

Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen

Bliv en endnu bedre sælger – brug din person som brand

Hvis kunder og andre ikke køber den du er, køber de næppe det du sælger! Dit salg handler om meget mere end faglighed og salgsteknik. Du skal også kunne sælge dig selv som person. Lær at bruge din personlighed og dit personlige brand til bedre at brænde igennem, argumentere, overbevise og alt i alt sælge.

Det gode salg starter med dig selv

Dit personlige brand er i spil alle steder og og i alle relationer, både på og uden for din arbejdsplads. Dit brand kan styrke dig i dit salg, men det kan omvendt også svække dig. Dit salg skyldes i grove træk 80% din (vindende) personlighed og 20% din (overbevisende) faglighed og salgsteknik. Salgspsykologi handler ikke kun om fx kundens psykologi, men i lige så høj grad om din egen mentale programmering. Ved at sætte fokus på, hvem du er, hvad du vil og hvordan du vælger at bruge din person(lighed) og dit personlige brand, kan du styrke dit salg og opnå mere succes.

Deltagerprofil

Kurset er relevant for dig, der sælger. Du kan sælge produkter, ydelser, projekter eller andet håndgribeligt, men du kan fx også sælge ideer og budskaber. Uanset hvem du er og hvad du beskæftiger dig med har du et brand, fordi andre tænker, mener og siger noget om både din faglighed og personlighed..

Udbytte

  • Tag ansvar for dit brand og din succes i job og karriere
  • Lær dig selv at kende som person, sælger og brand
  • Brug dit unikke personlige brand til at blive en bedre sælger
  • Lær at bruge både din faglighed og personlighed i salget
  • Find den rette balance mellem din person og sælgerrolle
  • Forstå vigtigheden af at brænde igennem og få andre med
  • Styrk din position, konkurrenceevne og resultater

Indhold

  • Hvem og hvad skal der til for at skabe et godt personligt salg?
  • Hvem er du som sælger, og hvem er du som brand?
  • Hvordan holder du fast på og får dig selv med i salget?
  • I hvilke relationer og på hvilke scener i dit arbejdsliv sælger du?
  • Hvordan sælger du dig selv på digitale og sociale medier?
  • Sælger du for at skabe en kunde eller en relation?
  • Hvordan arbejder du med dit brand for at bruge det i dit salg?
  • Hvilket unikt personligt brand skal gøre en forskel i dit salg?
  • Hvordan kommunikerer alt hvad du siger, syner og gør?
  • Hvordan balancerer du mellem at være privat, personlig og professionel?

Form

Kurset veksler mellem inspirerende faglige oplæg, relevante cases, øvelser, samt udveksling af holdninger, praktiske erfaringer og anden dialog. Kurset er værktøjsbaseret. Du vil undervejs lære at bruge forskellige værktøjer til din egen udviklingsproces. Der lægges op til involvering, dialog og læring. Deltagerne opfordres i øvrigt til så vidt muligt at bringe sig selv i spil, og bruge hinanden i et gensidigt fortroligt og tillidsfuldt rum.

I kursuspris er også indeholdt

  • Et eksemplar af Glenn Jacobsens nye bog om personlig ledelse, branding og kommunikation: ”Vil du det & har du det? Så vis det!”
  • Efter kursus udleveres supplerende materiale, der kan tjene til fordybelse og inspiration

Underviser

Glenn Jacobsen er rådgiver, coach, foredragsholder, underviser og forfatter. Han er uddannet HA, Cand. Merc. i strategi/afsætning og HD i ledelse/organisation. Han har desuden uddannet sig i bl.a. salg, NLP, coaching og psykologi. Han har igennem sin 30 års karriere især arbejdet med strategi, organisation, ledelse, marketing, salg, key account management, kommunikation og branding. Først i ledende stillinger i forskellige virksomheder. Siden som rådgiver og coach for en række organisationer, teams og individer i forskellige sektorer og brancher, i både ind- og udland. Glenn har skrevet to fagbøger. Hans seneste bog er fra 2017, med titlen ”Vil du det & har du det? Så vis det!”. Den handler kort sagt om personlig ledelse, branding og kommunikation, herunder om det personlige salg.

Har du faglige spørgsmål så kontakt
Andre kurser