Må vi gemme en cookie?

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse af vores hjemmeside, målrette indhold samt statistik. Læs mere om cookies

Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen

Brand Design for Designere

Du får på denne unikke workshop indsigt i brandingvidenskaben og lærer designmetoder, der sikrer, at du ikke blot leverer et pænt layout, men at du kender de strategiske værktøjer til at bygge et brand design.Hvad står designet for og hvad vil vi have brugeren til at føle?Dette er vigtige spørgsmål i skabelsen af et brand design, der ikke kan klares ved at bestille et logo online. Det er her vi som designere skal gøre en forskel. Vi skal forstå vores kunder, markedet og have fingeren på pulsen.

I brandingvidenskaben findes der mange værktøjer for designere, der skaber den ønskede succes og giver et brand eller et tiltag gode levevilkår. Om det er et logo, et website eller en hel kampagne. På workshoppen får du de bedste tips fra værktøjskassen til Brand Designer fra Art Director Sørine Hoffmann, der har mange års erfaring med branding. Vi gennemgår relevante modeller og værktøjer indenfor brand design, og du bliver klædt på til at skabe, læse og analysere brandstrategier og forme en designopgaves mest hensigtsmæssige udgangspunkt. Lær de bedste tips og metoder fra en brand design ekspert

Efter kurset, er du i stand til

At bygge og designe brandelementer med afsæt i strategiske værktøjer, der sikrer, at dit design er langtidsholdbart, at det skaber gode levevilkår for brandet og kommunikerer præcis det, som det skal.

Indhold

Forbrugeradfærd
  • Hvad vil vi have brugeren til at føle? For at designe et brand skal vi kende målgruppen vi designer for. Du lærer en række relevante metoder til at indrage forbrugeradfærd i din design process.
Hvad er branding?
  • Branding er et begreb der bruges på kryds og tværs af mange kreative brancher. Men hvad er branding, hvad er branding ikke, og hvordan definerer man en godt brandet virksomhed? På workshoppen får du eksempler på stærke brands og hvorfor de er successfulde.
Trends og strategi
  • Få indsigt i aktuelle design trends og hvilke konkrete strategier du kan tage i brug i dit brand design.
10 brand building strategier
  • På workshoppen arbejder vi med 10 specifikke brand building strategier der hjælper dig som designer - samt virksomheden du designer for - til at udvikle, styrke og vedligeholde et stærkt brand.
Branding i den digitale verden
  • Hvad betyder branding i den digitale verden? Branding-begrepet har ændret sig i takt med skiftet fra traditionel branding til brands, der skal præstere på tværs af forskellige medier, online såvel som offline.
Brand arkitektur og positionering
  • Brand arkitektur og brand positionering er to vigtige områder indenfor branding. På workshoppen lærer du hvordan et brand kan positioneres bedst muligt samt hvordan forskellige områder i en virksomhed kan struktureres via defineret brand arkitektur.

Bemærkninger

Teknologisk Institut afholder Adobe kurser med en samarbejdspartner, der er certificeret til at undervise i Adobe. Det er din garanti for, at vores instruktører er opdaterede med den nyeste viden og korrekt information om programmerne. Et certificeret kursus sikrer dig læring i de rigtige produktionsmetoder og mest optimal udnyttelse af programmet.

Har du faglige spørgsmål så kontakt
Andre kurser