På dette kursus får du værktøjer til at forstå og implementere chatbots, voicebots og generative AI heriblandt ChatGPT i din virksomhed. Du dykker ned i, hvad chatbots og generative AI er, og hvordan de teknologier kan øge effektiviteten og forbedre bruger/kundeoplevelsen. Du lærer, hvordan du navigerer i de etiske udfordringer, der følger med brugen af disse teknologier, og hvordan du implementerer dem på en ansvarlig måde.
Chatbots, voicebots og generative AI, såsom ChatGPT, revolutionerer måden du interagerer med kunder på, og hvordan du kan optimere din virksomheds interne processer på. Med en forståelse for disse teknologier, kan du bidrage til at optimere virksomhedens drift, forbedre kundeinteraktioner og skabe en mere effektiv og personlig oplevelse for både kunder og medarbejdere.
På kurset får du hands-on erfaring med at designe og implementere chatbots og voicebots, og du bliver guidet gennem de etiske overvejelser ved brugen af AI.
Kurset er for dig, der ønsker at udnytte de nye muligheder inden for chatbots, voicebots og generative AI. Ved at deltage på dette kursus får du de nødvendige værktøjer til at forstå og implementere teknologierne i din virksomhed.
Ingen specifikke forudsætninger er nødvendige, men en generel forståelse for virksomhedsstruktur og kundeservice vil være en fordel.
Vi sørger for at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære
Kursusbevis
Erfaren underviser
Fuld forplejning
Øvelser og inddragelse
Materiale på dansk
Undervisning på dansk
Gratis parkering
Computer stilles til rådighed
Introduktion til chatbots, voicebots og generative AI
Implementering af chatbots og voicebots
På kurset arbejder du aktivt med chatbots, voicebots, generative AI og anvendelsen af disse med praktiske øvelser og cases. Du arbejder med realistiske eksempler, hvilket sikrer, at du efter kurset kan omsætte dine nye færdigheder til din arbejdsplads.
Alle kursusmaterialer er inkluderet og vil være tilgængelige online. Materialerne er på dansk og inkluderer slides, læsning og øvelser.
Hani er en erfaren og forretningsorienteret leder med ekspertise inden for AI og er fokuseret på forretningsudvikling og procesoptimering. Hani har omfattende erfaring med at implementere AI-løsninger som chatbots og voicebots i både store private virksomheder og offentlige institutioner, herunder kommuner. Han er kendt for sin evne til at kombinere forretning og IT og bruger sin erfaring når han underviser til at formidle best practice om brugen af AI i virksomheder.
Taastrup 30. november 2023 Garantifor afholdelse Kun 1 plads tilbage - sidste chance! | |
Taastrup 29. januar 2024 Garantifor afholdelse Kun 1 plads tilbage - sidste chance! | |
Aarhus 4. marts 2024 | |
Taastrup 2. april 2024 | |
Taastrup 6. juni 2024 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til data@teknologisk.dk