Må vi gemme en cookie?

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse af vores hjemmeside, målrette indhold samt statistik. Læs mere om cookies

Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen

Digital forretningsstrategi - skab værdi fra dag 1

Lær at lave en digital strategi, der er værdiskabende for din virksomhed, enkel i sit budskab og nem at eksekvere.

Den effektive digitale strategi

Hvorfor gøre en digital strategi kompleks, abstrakt og svær at eksekvere på, når den kan være enkel, konkret og direkte kan implementeres og skabe værdi fra dag 1? Kurset i den effektive digitale strategi tager udgangspunkt i bogen af samme navn, og bogens forfatter fører i løbet af to intensive dage deltagerne igennem alt fra det forberedende arbejde ude blandt kunderne til den daglige eksekvering og opfølgning hjemme på kontoret.

Deltagerprofil

Kurset henvender sig på tværs af brancher til chefer, ledere og specialister med ansvar for organisationens digitale indsats og forretning.

Udbytte

  • Hands-on erfaring med principperne bag den effektive digitale strategi
  • Få kendskab til metoden og modellerne bag den effektive digitale strategi fra A til Z.
  • Forståelse for anvendelsen i praksis
  • Tips og tricks til effektiv arbejde med modellerne hjemme i virksomheden.

Indhold

  • Hvad skal I med en digital strategi?
  • Hvad er forskellen på en effektiv og en mindre effektiv digital strategi?
  • Hvor er kunderne henne i strategien?
  • Hvor klar er I til at lægge den effektive digitale strategi?
  • Hvad er den gode proces?
  • Hvilke 6 hovedelementer består den effektive digitale strategi af?
  • Hvordan sikrer I den rette organisering?
  • Hvordan følger I op på performance?
  • Hvordan prioriterer I jeres indsats?
  • Hvordan arbejder I løbende med at blive klogere?
  • Øvelser, træning og feedback på øvelser

Form

Kurset veksler mellem teori og øvelser og undervisningen tager udgangspunkt i bogen ”Den effektive digitale strategi” som udleveres til alle deltagere på kurset.

Underviser

Mads Vad Kristensen har specialiseret sig i at identificere og afdække reelle digitale problemstillinger, før der anbefales konkrete, effektive løsninger. Mads er bl.a. forfatter til bogen ”Den effektive digitale strategi”, der udgør rammen for kurset. Han har 20 års erfaring med digital produkt-, forretnings- og konceptudvikling fra virksomheder som Microsoft, TV 2 Danmark og Berlingske Media, hvor han har været digital direktør og medlem af koncernledelsen. Mads er en engageret og direkte underviser, der sætter en ære i at gøre stoffet personligt relevant for dem, han underviser.

Har du faglige spørgsmål så kontakt
Andre kurser