Må vi gemme en cookie?

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse af vores hjemmeside, målrette indhold samt statistik. Læs mere om cookies

Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen

Digital forretningsstrategi - skab værdi fra dag 1

Lær at lave en digital strategi, der er værdiskabende for din virksomhed, enkel i sit budskab og nem at eksekvere.

Den effektive digitale strategi

Hvorfor gøre en digital strategi kompleks, abstrakt og svær at eksekvere på, når den kan være enkel, konkret og direkte kan implementeres og skabe værdi fra dag 1? Kurset i den effektive digitale strategi tager udgangspunkt i bogen af samme navn, og bogens forfatter fører i løbet af to intensive dage deltagerne igennem alt fra det forberedende arbejde ude blandt kunderne til den daglige eksekvering og opfølgning hjemme på kontoret.

Deltagerprofil

Kurset henvender sig på tværs af brancher til chefer, ledere og specialister med ansvar for organisationens digitale indsats og forretning.

Det var et godt og dejligt praksisnært kursus, hvor jeg som udpræget praktiker lærte en del om at få teori ned på jorden, få teorien bundet op på konkrete og brugbare værktøjer.

- Henrik Skovgaard, Rudersdal Kommune

Udbytte

  • Hands-on erfaring med principperne bag den effektive digitale strategi
  • Få kendskab til metoden og modellerne bag den effektive digitale strategi fra A til Z.
  • Forståelse for anvendelsen i praksis
  • Tips og tricks til effektiv arbejde med modellerne hjemme i virksomheden.

Indhold

  • Hvad skal I med digital strategi?
  • Hvor er kunderne henne i strategien?
  • Hvor klar er I til at lægge den effektive digitale strategi?
  • Hvad er den gode proces?
  • Hvilke 6 hovedelementer består den effektive digitale strategi af?
  • Hvordan sikrer I den rette organisering?
  • Hvordan følger I op på performance?
  • Hvordan prioriterer I jeres indsats?
  • Hvordan arbejder I løbende med at blive klogere?
  • Øvelser, træning og feedback på øvelser

Virkelig godt indhold. Meget brugbart i hverdagen. Skabte godt overblik over elementerne i en digital forretningsstrategi - og lige til at arbejde med.

- Lene Boch Hansen,

Form

Kurset veksler mellem teori og øvelser og undervisningen tager udgangspunkt i bogen ”Den effektive digitale strategi” som udleveres til alle deltagere på kurset.

Underviser

Jens_Poder_NY
Jens Poder er uddannet organisationspsykolog, tidligere chefredaktør i DR og nu partner og innovationsdirektør hos Peytz & Co. Jens er en af de mest erfarne UX’er og arbejder bevidst med visualisering af problemer, udfordringer og strategier. Han har bred og mangeårig erfaring med at undervise og facilitere workshops og strategi-processer, bl.a. for Metroxpress International, Ingeniørforeningen og European Broadcast Union.

Har du faglige spørgsmål så kontakt
Andre kigger også på