Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen
kundeoplevelser med ipad

Digitale teknologier i handels- og servicebranchen

Få nyeste viden om digitale teknologier i teori og praksis.!!!Et tilbud til små og mellemstore virksomheder om digital handel og brug af data i forretningsudviklingen. Seminaret er støttet af Styrelsen for Forskning og Innovation og arrangeret i et samarbejde mellem Erhvervsakademi Aarhus, Alexandra Instituttet og Teknologisk Institut.

Evaluering

4stjerner

Alle arrangementer på Teknologisk Institut bliver evalueret af deltagerne. Stjernerne angiver deltagernes gennemsnitlige tilfredshed.

Evalueringen er baseret på: 30 besvarelser

Få adgang til den nyeste viden om et højaktuelt emne

Anvendelse af data er vejen til øget kundeindsigt, bedre kundeoplevelser – og i sidste ende vækst i omsætning. Teknologisk Institut, Alexandra Instituttet og Erhvervsakademi Aarhus er gået sammen om at udvikle dette to dages seminar målrettet til virksomheder, som gerne vil opdateres på den nyeste viden om brugen af digitale teknologier i handels- og servicebranchen.

Se frem til to inspirerende dage med:

  • Spændende indlæg fra førende eksperter på området
  • Introduktion til aktuelle udfordringer for danske handels- og servicevirksomheder
  • Præsentation af de nyeste teknologier til opsamling af data og interaktion med kunder (f.eks. sensorer, beacons, RFID og wi-fi)
  • Introduktion og råd til håndtering af personfølsomme data
  • Konkrete cases med fokus på, hvordan man skaber bedre service og højere kundetilfredshed

Dagene veksler mellem teori og praksis. Virksomheder inddrages, hvor der vil være fokus på det praktiske i forhold til udvikling, test og implementering af digitale teknologier til optimering af kundeoplevelsen.

Nye muligheder med digitale teknologier

For at din virksomhed kan imødekomme fremtidens udfordringer, er det vigtigt, at du kender til de nye muligheder, som digitale teknologier giver.

Det handler f.eks. om:

  • Kendskab til kunderne via købsdata, adfærd online og i den fysiske butik, spørgeskemaer, kundeklubber, mobiltracking
  • Teknologier og værktøjer til anvendelse af data i praksis
  • Relevant indhold og dermed bedre service som en forudsætning for at skabe større kundeloyalitet

Inspiration til egen indsats

Den fysiske detailhandel oplever i disse år massiv konkurrence fra den stigende e-handel. Samtidig ses en modsatrettet trend, nemlig at e-handlerne begynder at drive fysiske butikker, fordi kunderne efterspørger det.

Blockbuster og Kodak er velkendte eksempler på virksomheder, der ikke tog den digitale omstilling seriøst.

Omvendt indtager virksomheder som Amazon forretningsområder, man ikke havde forestillet sig for bare få år siden.

Målgruppe

Virksomhedsejere og medarbejdere i små og mellemstore virksomheder inden for brancherne handel og service.

Det to dages seminar afholdes på Teknologisk Institut, Kongsvang Alle 29, 8000 Aarhus C, den 10.-11. august 2017, hver dag fra kl. 9.00–16.00.

Deltagelse er gratis, men der er et begrænset antal pladser, så tilmelding sker efter først-til-mølle princippet.

Vil du vide mere?

Kontakt projektleder Gitte Damgaard fra Erhvervsakademi Aarhus pr. mail gida@eaaa.dk eller telefon 7228 6218.

AI-EAAA-TI

Har du faglige spørgsmål så kontakt
Andre kurser