Må vi gemme en cookie?

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse af vores hjemmeside, målrette indhold samt statistik. Læs mere om cookies

Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen

Effektiv IT-support

Du supporter dine kollegaer og kunder i et eller flere IT-programmer. Kender du det, at dem du supporterer, kontakter dig igen med de samme problemer? At de ikke kan huske, hvad du fortalte dem, de skulle gøre? Eller måske kender du det, at brugerne ikke helt er med på dine faglige termer og har svært ved at forstå det, du mener? Hvis ja, så er dette kursus din mulighed for at kvalificere din support yderligere.

Du vil blive introduceret til, hvad der skal til, for at brugerne bliver mere selvhjulpne på baggrund af din support, og hvordan dialogen mellem jer bliver mere på samme bølgelængde. Vi arbejder med, hvordan mennesker tilegner sig viden på forskellig måde og giver dig muligheden for at tilpasse dig den enkelte. Og så bliver du introduceret til Hel-Del-Hel princippet, som er både enkelt, forståeligt og lige til at gå til.

Deltagerprofil

Dette kursus er for dig, der fungerer som IT-supporter, både på telefonen og face to face. Du skal have lyst til at blive udfordret på din vante måde at supportere på.

Udbytte

  • Nemmere dialog med brugerne
  • Brugere, der rent faktisk forstår, hvad du snakker om
  • Brugere, der bliver mere selvhjulpne
  • Værktøjer og modeller til at gøre din support mere effektiv

Indhold

  • Hvad gør supersupporteren?
  • Forskellige måder at lære på
  • Planlægning af din support
  • Hel-Del-Hel princippet – når du starter med slutningen
  • SMS - modellen - Den gode start – Det forståelige midterstykke – Den gode slutning med
  • Opsummering
  • Masser af øvelser

Form

Et aktivt, dynamisk og involverende kursus, hvor du selv mærker de principper, der bliver undervist i.

Underviser

ej
Du bliver undervist af Erik Juul, som gennem årene har undervist mere end 1000 personer i effektiv IT-support og undervisning. Erik har en baggrund som folkeskolelærer og har været souschef i en større dansk IT- virksomheds kursusafdeling. Det var her starten gik på den form, som Erik underviser efter. Erik opdagede på den hårde måde, hvordan support og undervisning mere gav frustrerede end glade brugere.

Har du faglige spørgsmål, så kontakt:
Andre kigger også på