Må vi gemme en cookie?

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse af vores hjemmeside, målrette indhold samt statistik. Læs mere om cookies

Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen
1 dags gå-hjem-møde

Gå-hjem-møde, VeriSM™ - Service Management i en digital verden

VeriSM bygger på principper inden for flere forskellige domæner, og er skabt for at hjælpe organisationer med at ”væve” de forskellige praksisser og principper sammen til en sammenhængende model, som fungerer for den enkelte organisation.
Deltag gratis på denne eftermiddag hvor du med garanti lærer nyt. Gå-hjem-mødet er fra kl. 16.30 - 18.00.
Reni Friis vil med dynamik og nærvær guide dig ind i VeriSM-universet.

Beskrivelse

Digitalisering er en naturlig del af flere og flere produkter både i den offentlige og private sektorer. Orkestrering af en hel organisation omkring, at designe, lave, levere og supportere disse digitale produkter eller services kræver en tværgående tilgang til Service Management, og det er med det formål, at VeriSM er skabt.IT er en kritisk del af det at udbyde og supportere digitale produkter og services, så derfor er VeriSM en tilgang, som høj grad er vigtigt at forstå, og spille ind i.

Agenda for arrangementet:

  1. Velkomst, præsentation af agenda etc.
  2. Introduktion til baggrunden for og formålet med VeriSM
  3. Hvordan er VeriSM skabt?
  4. Introduktion til de konkrete elementer i VeriSM tilgangen
  5. VeriSM practitioner er på vej – hvad kan vi vente os?
  6. Kort introduktion til de kurser, der udbydes omkring VeriSM
  7. Refleksion - diskussion omkring hvordan VeriSM passer ind og kan give mening der hvor deltagerne er
  8. Afslutning, lidt snacks og drikkelse og tak for nu

Målgruppe

Alle der har en rolle i forhold til Service Management i organisationer, er målgruppe for arrangementet. Det vil for eksempel sige medarbejdere og ledere indenfor:
  • ITIL process managers
  • Operational Excellence folk
  • Teamledere
  • HR managers
  • Facility Management funktioner
  • Jura funktioner
  • Økonomifunktioner

Underviser

Reni Friis
Reni Friis har 20 års erfaring inden for it-branchen – de sidste 10 heraf som konsulent. I de fleste af årene har hun arbejdet primært inden for service management, og har gennemført service management projekter inden for både it, økonomi og HR-relaterede processer. Reni er medforfatter på både VeriSM Foundation og Practitioner, og bidrager især med indhold omkring Lean.

Praktisk information

Deltagelse er gratis, men kræver tilmelding, som sker efter først til mølle-princippet. Arrangementet henvender sig til erhvervsaktive. Ved udeblivelse uden framelding senest dagen før, fremsendes faktura for no-show fee på kr. 500.
Har du faglige spørgsmål så kontakt
Andre kurser