Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen
86287 google adwords

Google AdWords – skab de bedste kampagner

Opnå den størst mulige værdi for virksomheden ved at være til stede på de rigtige søgninger, med det rigtige budskab. Lær at lave søgeordsanalyse, skriv de bedste annoncetekster, og forstå hvorfor lige præcis én faktor, har så stor indflydelse på din succes på AdWords.

Lær hvordan du opsætter og styrer dine kampagner

Kurset giver dig en masse hands-on værktøjer, så du efterfølgende kan gå direkte hjem og arbejde mere effektivt med Google AdWords. Efter kurset vil du vide, hvordan du opsætter, styrer og måler på dine AdWords kampagner, så de giver størst mulig værdi.

Deltagerprofil

Kurset er for dig, der ønsker at få mere ud af AdWords. Du har adgang til en AdWords konto, du kan arbejde på under kurset, og du ønsker praktiske værktøjer til, hvordan du bliver mere effektiv i AdWords og skaber den størst mulige værdi for din virksomhed.

Kurset er også for dig, der skal i gang med AdWords, og ønsker den bedst mulige start. Her vil det være en klar fordel, hvis du inden kurset har sikret dig adgang til en AdWords konto, du kan arbejde på under kurset. Den er gratis at oprette på adwords.google.com.

Udbytte

  • Viden om Google AdWords og de muligheder det giver
  • Hvordan du finder de rigtige søgeord
  • Hvordan du skriver de bedste annoncetekster
  • Hvordan du bliver set mere i søgeresultatet – men betaler mindre
  • Hvordan du efterfølgende måler og optimerer dine kampagner
  • Alt i alt: Hvordan du får mest ud af dit AdWords kampagnebudget, uanset størrelsen

Indhold

  • Introduktion til Google AdWords
  • Google AdWords strategi
  • Opsætning og vedligeholdelse af kampagner
  • Budget og budgivning
  • Rapportering
  • Introduktion til retargeting

Form

Kurset vil være en blanding af øvelser og teori og du vil få helt konkrete værktøjer med hjem efter endt kursus. Værktøjer du direkte kan anvende i dit daglige arbejde.

Underviser

Morten Hall
Morten Hall er tidligere SEM specialist for Danmarks største mediebureaugruppe, hvor han har håndteret adskillige AdWords konti for nogle af landets største virksomheder. Derudover har Morten også hjulpet mindre virksomheder gennem eget konsulentfirma til at få maksimalt udbytte af mindre budgetter. I dag arbejder han på kundesiden som online marketingkonsulent og har herunder ansvaret for den daglige SEM og SEO indsats.

Har du faglige spørgsmål så kontakt
Andre kurser