Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen

Kommunikation, salg og marketing

Øg dine evner med kurser inden for kommunikation, salg og marketing.

Teknologisk Instituts kommunikationskurser gør dig i stand til at håndtere både intern og ekstern kommunikation, og vores kurser i salg og marketing hjælper dig med alt fra forhandlingsteknik til markedsføring på de sociale medier.

Læs mere

Kommunikations, salg og marketings kurser

Forudsætningen for succes på et konkurrencefyldt marked kan være vedvarende udvikling af kompetencer inden for kommunikation, salg og marketing. Der er et essentielt sammenspil mellem disse tre discipliner og interaktionen og vedligeholdelse - de bør derfor løbende prioriteres i din organisation.

Kommunikation og formidling

Bliv en stærkere kommunikatør på et operationelt og strategisk niveau. Med disse kurser får du værktøjer til at arbejde med intern og ekstern virksomhedskommunikation. Kommunikation handler om gennemslagskraft og om at trænge tydeligt igennem med sit budskab. Du lærer derfor at arbejde med udvikling af egen personlig måde at kommunikere på. Ligeledes lærer du, hvordan du på en effektiv måde kan henvende dig til forskellige målgrupper og dermed fastholde dem.

Læs artiklerne:

Den gode sælger

Salg er en branche, som altid er præget af en stærk og stigende konkurrence, hvorfor det er vigtigt altid at holde sig på forkant med udviklingen. Som den gode sælger skaber du værdi for dine kunder, skaber resultater på bundlinjen og arbejder med at udføre din virksomheds strategiske mål. Med et salgskursus hos Teknologisk Institut får du værktøjer, som du kan bruge til at videreudvikle og udvide disse kompetencer i dagligdagen, så du altid står stærkere i forhandlingen med en ny kunde.

Den effektive markedsføring

Marketing handler om virksomhedens behov for at analysere, planlægge og gennemføre marketingaktiviteter på et givent marked. Gennem analyse af markedets tendenser kan du på systematisk vis formå at stimulere kunders efterspørgsel. Dermed kan du påvirke salget i en positiv retning. Det handler derfor ligesom ved salg om, at være på forkant med udviklingen i den branche du befinder dig i.

Teknologisk Institut udbyder kurser inden for kommunikation, salg og marketing, som giver dig muligheden for at specialisere dig både personligt og fagligt. Vi udbyder kurserne på flere niveauer, hvilket giver dig muligheden for at bygge oven på den erfaring du allerede har tilegnet dig. Se mere under de enkelte kursusbeskrivelser.

Vores kurser udbydes på engelsk

Vi lever i et internationaliseret samfund, hvor mange organisationer benytter engelsk som koncernsprog og ofte har mange forskellige nationaliteter ansat. Hos Teknologisk Institut udbyder vi derfor stort set alle vores kurser på engelsk.

Kan du ikke finde det kursus du ønsker på ovenstående link, er du velkommen til at kontakte Kursusadministrationen på +45 72 20 30 00.