Kurser

Billede der illustrerer kurset

Kommunikation, salg og marketing

Øg dine evner med kurser inden for kommunikation, salg og marketing.

Teknologisk Instituts kommunikationskurser gør dig i stand til at håndtere både intern og ekstern kommunikation, og vores kurser i salg og marketing hjælper dig med alt fra forhandlingsteknik til markedsføring på de sociale medier.

På alle kurserne bliver du undervist af erfarne fagspecialister og eksperter, der hjælper dig til at hæve dit niveau og blive en endnu større ressource på din arbejdsplads.

Læs mere
Filtrér kurser 
Filtrér
      {{data}}
      {{data}}
      {{data}}
      {{data}}
      {{data}}
      {{data}}
      Ingen kurser opfylder dine filtre

      Men vi har 54 andre kurser inden for Kommunikation, salg og marketing.

      Viser 20 af 24
      Hent flere

      Få ny inspiration til din kompetence­udvikling

      Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.

      Indtast venligst et validt navn
      Tilmelder nyhedsbrev
      Tak for din tilmelding
      Teknisk fejl

      Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til data@teknologisk.dk

      Kommunikations, salg og marketingskurser

      Forudsætningen for succes på et konkurrencefyldt marked kan være vedvarende udvikling af kompetencer inden for kommunikation, salg og marketing. Der er et essentielt sammenspil mellem disse tre discipliner og interaktionen og vedligeholdelse - de bør derfor løbende prioriteres i din organisation.

      Kommunikation og formidling

      Bliv en stærkere kommunikatør på et operationelt og strategisk niveau. Med disse kurser får du værktøjer til at arbejde med intern og ekstern virksomhedskommunikation. Kommunikation handler om gennemslagskraft og om at trænge tydeligt igennem med sit budskab. Du lærer derfor at arbejde med udvikling af egen personlig måde at kommunikere på. Ligeledes lærer du, hvordan du på en effektiv måde kan henvende dig til forskellige målgrupper og dermed fastholde dem.

      Læs artiklerne:

      Bedre kommunikation på arbejdspladsen

      Internt i virksomheden kan negativ og dårlig kommunikation skabe konflikter på arbejdspladsen. Oplever du dårlig stemning mellem dig og en kollega, eller føler du dig frustreret over en anden persons handlinger? Du kan selv gøre noget for at forbedre situationen.

      Kommunikation handler både om at tale og lytte. Du kan fx få markant større udbytte af dine samtaler, hvis du bruger spørgsmål aktivt og strategisk i forskellige situationer.

      I forhold til lytning kan det for mange mennesker faktisk være svært at lytte, da det kan være svært at lytte til andre uden at lade sig påvirke af egne fortolkninger og associationer, samtidig med det kan være svært at fastholde koncentrationen og lade vær med at afbryde.

      Den gode sælger

      Salg er en branche, som altid er præget af en stærk og stigende konkurrence, hvorfor det er vigtigt altid at holde sig på forkant med udviklingen. Som den gode sælger skaber du værdi for dine kunder, skaber resultater på bundlinjen og arbejder med at udføre din virksomheds strategiske mål. Med et salgskursus hos Teknologisk Institut får du værktøjer, som du kan bruge til at videreudvikle og udvide disse kompetencer i dagligdagen, så du altid står stærkere i forhandlingen med en ny kunde.

      Den effektive markedsføring

      Marketing handler om virksomhedens behov for at analysere, planlægge og gennemføre marketingaktiviteter på et givent marked. Gennem analyse af markedets tendenser kan du på systematisk vis formå at stimulere kunders efterspørgsel. Dermed kan du påvirke salget i en positiv retning. Det handler derfor ligesom ved salg om, at være på forkant med udviklingen i den branche du befinder dig i.

      Teknologisk Institut udbyder kurser inden for kommunikation, salg og marketing, som giver dig muligheden for at specialisere dig både personligt og fagligt. Vi udbyder kurserne på flere niveauer, hvilket giver dig muligheden for at bygge oven på den erfaring, du allerede har tilegnet dig. Se mere under de enkelte kursusbeskrivelser.

      Podcast om målrettet kommunikation

      Du kan også høre vores podcast episode #9 'Målrettet kommunikation'. I afsnittet fortæller Henrik Leslye om, hvordan du kan fremme samarbejde og undgå misforståelser, hvis du tilpasser din kommunikation til den type af person som du taler med. Henrik er erhvervspsykolog, foredragsholder, underviser strategisk rådgiver, og han har specialiseret sig inden for positiv organisationspsykologi, ledelsesudvikling, teamsamarbejde og kommunikation. Lyt med, og hør om du kan genkende et par kolleger, og find ud af, hvordan du kan kommunikere mere målrettet med dem.