Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen
86304 - Nå dine vækstmål – Bliv fortrolig med telemarketing og mødebookning

Nå dine vækstmål – Bliv fortrolig med telemarketing og mødebookning

Lær trin for trin teknikken bag effektiv mødebookning og telemarketing og fyld kalenderen med relevante nye møder. På kurset gør vi op med almindelige barrierer og kursisten får gennemprøvet teknikker og værktøjer til at kunne indlede og skabe den interessante samtale med beslutningstager og dermed få det vigtige salgsmøde i kalenderen.

Telemarketing og mødebookning

Telemarketing og i særdeleshed mødebookning er for mange, der arbejder med salg, en af de mest grænseoverskridende opgaver og måske nok den største årsag til overspringshandlinger inden for salg. På dette to dages telemarketingkursus bliver du præsenteret for kendte teknikker og vi gennemgår trin for trin øvelser, som hjælper dig til at blive helt tryg ved opgaven og gør dig fortrolig med at indlede en relevant og værdifuld samtale, til helt nye kunder.

Deltagerprofil

Kurset er for dig, som til dagligt arbejder med salg – enten som en del af et team eller som enkeltperson. Telefonen er et væsentligt arbejdsredskab, og du vil gerne blive endnu bedre til at sparke døre ind og komme i dialog med de rigtige mennesker og beslutningstagere via telefonen.

Udbytte

  • Viden om segmenteringsværktøjer – hvem skal jeg i dialog med.
  • Lære at åbne jeg en samtale så den skaber interesse.
  • Øget tryghed og selvsikkerhed i samtalen.
  • Viden om effektive telescripts til mine kunder
  • Trænet i samtalens 3 faser.
  • Strukturering af din telemarketingsindsats.
  • Registrering af værktøjer og samtalens output.
  • Få en handlingsplan på telemarketingsopgaver som bliver fulgt op på 2.dagen.
  • Skab større effekt ved at koordinere Marketing og telemarketing salgsindsatser.

Indhold

  • Hvorfor kan det være grænseoverskridende at kontakte nye leads? Og hvordan kommer vi over den barriere?
  • Lær at strukturere og planlægge din mødebookning
  • Lær at segmentere dine leads
  • Sparring fra underviser og medkursister på, hvad du kan gøre bedre og anderledes fremover
  • Lær at opsætte din egen handlingsplan
  • Hvordan udarbejdes det bedste telescript
  • Skab interesse for dit produkt

Dag 1
Kursisten får indblik i kendte teknikker. Kursisten udarbejder og øver eget telescript, i en grad, der gør kursisten klar til at tage det i brug i praksis. Dagen afsluttes med, at kursisten har en klarlagt handlingsplan for sine indsatser de næste 21-28 dage og har udarbejdet sine personlige målsætninger.

Dag 2
Kursisten skal kort præsentere sit output og opnåede resultater på aftalte handlingsplan. Vi drøfter og diskutere i plenum hvad gik godt, hvad gik mindre godt. Kursisterne vil, herefter og under gruppearbejde, blive coachet enkeltvis på deres konkrete udfordringer. Dette for at sikre bedst mulig forankring og tryghed i de fremtidige telemarketingsopgaver.

Form

Kurset tager udgangspunkt i de enkelte deltageres udfordringer – og der arbejdes helt konkret med særlige problemstillinger og udfordringer. Kursus er meget praksisorienteret og giver dig helt konkrete værktøjer med hjem.

Det er muligt i perioden mellem dag 1 og dag 2 at kontakte underviseren direkte for rådgivning og coaching.

Underviser

Underviser Jacob Schrøder
Underviser på kurset er Jacob Schrøder. Jacob har arbejdet med salg og telemarketing det meste af sin karriere. Blandt andet i 8 år inden for mediebranchen. Jacob har de seneste 3 år undervist samt haft projekt ansættelser hos flere mellemstore og store virksomheder.

Har du faglige spørgsmål så kontakt
Andre kurser