Kurser

365 dages online kursus

Online kursus: Essential Marketing Strategies

Få styr på de grundlæggende aspekter af din marketingsstrategi. Denne kursuspakke indeholder forskellige kurser, der klæder dig på til at kunne udarbejde en effektiv og professionel marketingsstrategi, der passer til lige netop din organisation. Kurserne foregår på engelsk og er tilgængelige online i 365 dage.

online kurser

Grundlæggende marketing

Marketing er et bredt begreb. Derfor er det vigtigt, at man har et overblik over de forskellige emner, inden man giver sig i kast med at udarbejde sin marketingsstrategi. Denne kursuspakke giver dig et grundlæggende indblik i de forskellige funktioner, og hvilke du bør overveje at inkludere i din strategi.

Deltagerprofil

Denne kursuspakke henvender sig til dig, der skal til at arbejde med marketings strategier eller ønsker at forbedre dine kompetencer inden for feltet.

Udbytte

  • Bliv introduceret til de helt basale emner inden for marketing og marketing strategi
  • Lær om de 4 P’er: Product, Price, People & Promotion
  • Bliv i stand til at udvælge forskellige distributionskanaler der passer til din strategi
  • Få styr på at analysere interne ressourcer og evner, som du kan bruge i jeres strategiske initiativer

Indhold:

The Basics of Marketing
  • Lær blandt andet om de vigtigste funktioner ved moderne marketing og linket til den overordnede strategi. Herudover lærer du også om principperne ved en marketingstrategi.
The People and Planning in Marketing
  • Få styr på strategisk og taktisk planlægning og den slags markedsanalyse der støtter denne planlægning. Herudover bliver du bl.a. også introduceret til de grundlæggende aspekter af budgettering, og udvikling, udførsel og evaluering af en marketingsplan.
Product, Pricing, and Promotion in the Marketing Mix
  • Marketing Mix eller de fire P’er som det også bliver kaldt indeholder: Product, Price, People og Promotion. Gå i dybden med produkt, pris og promovering og de hertil liggende funktioner.
Distribution and E-Marketing Ethics in the Marketing Mix
  • Lær bl.a. om vigtigheden af at have effektive distributionskanaler, og hvilke ting du bør overveje, når du vælger distributionskanaler.
Competitive Marketing Strategies: Analyzing Your Organization
  • Få styr på at analysere din egen organisation. På den måde ved du, hvilke områder og ressourcer der bør inkluderes i din marketing strategi.

 

Tidsforbrug

Denne kursuspakke indeholder 5 kurser.
 

Form

Denne online kursuskollektion består af flere forskellige kurser, som du ved tilmelding har adgang til i 365 dage. Hvert enkelt kursus er opdelt i flere kursusmoduler, som du via en oversigtsmenu kan tage i den rækkefølge, du ønsker. Modulerne indeholder lyd, billeder og tekst, der gennemgår kursusindholdet. Nogle moduler indeholder små videofilm med scenarier og cases. Ved hvert kursus har du mulighed for at teste din forståelse af indholdet med tests, som du kan tage både før, under og efter kurset. Du gennemfører kursusmodulerne via din computer eller tablet med lyd og adgang til Internettet. Du kan selv styre, hvornår du vil tage modulerne – og de kan sættes på pause undervejs. Der bliver indsat bogmærker, der hvor du er nået til, så du altid har mulighed for at fortsætte, hvor du sidst kom til.

Læs mere om vores online kurser og se svar på dine spørgsmål (FAQ)

Søgte du et andet online kursus?

Vi tilbyder over 7.000 forskellige online kurser inden for mange forskellige områder. Kontakt os på tlf. 72203000 eller kurser@teknologisk.dk, så vi kan hjælpe med at imødekomme dit behov.

Se desuden listen over vores udvalgte online kurser

Køb online kurser til flere

Er I en afdeling, en hel virksomhed eller blot flere personer, der ønsker adgang til online kurser, så kontakt os og få et tilbud på tlf. 72203000 eller kurser@teknologisk.dk

Downloads
Har du faglige spørgsmål, så kontakt:
Andre kigger også på