Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen
kvinde_med_headset
Nyt
365 dages online kursus

Online kursus: Frontline Call Center Skills

Bliv introduceret til tre vigtige faktorer for tilfredse call center kunder – tracking, klar kommunikation i venteposition og genkendelse af kundetyper. Kurserne er på engelsk og foregår online, når det passer dig. Du har adgang til online kursuspakken i 365 dage.

online kurser

The way to satisfied customers

Effective frontline contact with customers is essential in a callcenter. In this online course package, you will learn about the basic skills of tracking and ticketing customer contact. To avoid alienating callers you will learn how to create effective on-hold messages, and get to know the three common caller types.

Video

 

Target audience

Call Center Representatives, Supervisors and Managers.

Benefits

  • Introduction to the call-center cykle
  • Align customer types with agent behavior

Collection content

The importance of call tracking and ticketing
As the front line in customer contact, call centers rely on proper documentation to track and resolve customer-related issues. This Business Impact explores the five stages of the call-center cycle.
Creating an effective on-hold message
Ineffective on-hold messages can frustrate and alienate customer callers. This impact explains how to create an effective on-hold message.
Aligning agent behaviors with caller types
Successful customer service agents know how to recognize the tone of a caller and adapt to it. This Business Impact explores three of the more common caller types and outlines workable coping techniques.

Tidsforbrug

Kursuspakken består af 3 kurser, hvor hvert kursus gennemsnitligt varer 20 min.. Hele kursuspakken kan således gennemføres på ca. 1 time.

Form

Denne online kursuspakke består af flere forskellige kurser, som du ved tilmelding har adgang til i 365 dage. Hvert enkelt kursus er opdelt i flere kursusmoduler, som du via en oversigtsmenu kan tage i den rækkefølge, du ønsker. Modulerne indeholder lyd, billeder og tekst, der gennemgår kursusindholdet. Nogle moduler indeholder små videofilm med scenarier og cases. Ved hvert kursus har du mulighed for at teste din forståelse af indholdet med tests, som du kan tage både før, under og efter kurset. Du gennemfører kursusmodulerne via din computer eller tablet med lyd og adgang til Internettet. Du kan selv styre, hvornår du vil tage modulerne – og de kan sættes på pause undervejs. Der bliver indsat bogmærker, der hvor du er nået til, så du altid har mulighed for at fortsætte, hvor du sidst kom til.

Læs mere om vores online kurser og se svar på dine spørgsmål (FAQ)

Søgte du et andet online kursus?

Vi tilbyder over 7.000 forskellige online kurser inden for mange forskellige områder. Kontakt os på tlf. 72203000 eller kurser@teknologisk.dk, så vi kan hjælpe med at imødekomme dit behov.

Se desuden listen over vores udvalgte online kurser.

Køb online kurser til flere

Er I en afdeling, en hel virksomhed eller blot flere personer, der ønsker adgang til online kurser, så kontakt os og få et tilbud på tlf. 72203000 eller kurser@teknologisk.dk

Har du faglige spørgsmål så kontakt
Andre kurser