Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen
ITIL
365 dages online kursus

Online kursus: IT Infrastructure Library (ITIL®) 2011 Edition Foundation Syllabus exam Collection

Få de rette værktøjer til at udvikle IT Service Management kompetencer med ITIL®. Online kursus kollektion vil give dig det fulde indblik i ITIL® Foundation – og vil forberede dig til den endelige certificering i ITIL® Foundation. Kurset er på engelsk og foregår online, når det passer dig. Du har adgang til online kurset i 365 dage.

online kurser

IT Infrastructure Library (ITIL®)

Organizations that provide IT services to internal or external customers need to provide excellent services to enhance value to the organization. The IT Infrastructure Library (ITIL®) can help organizations achieve these goals and increase external and internal customer satisfaction. To be successful, an organization needs to have the capabilities to manage these services and good practices to ensure these capabilities are fully utilized. All courses will assist the learner in preparing for the ITIL® Foundation certification examination and is aligned with the ITIL® 2011 Edition Foundation Syllabus.

Video

 

Target audience

For information technology professionals, managers and support personnel who seek to improve and streamline the processes used to support the deployment of information technology within a business organization and individuals preparing for the ITIL® Foundation exam.

Benefits

  • Recognize the importance of Service Management and the challenges service providers face
  • Recognize the scope, goals and objectives, and Service Lifecycle stages
  • Recognize how organizations use assets to create and add value
  • Identify key CSFs, KPIs, challenges, and risks of Strategy Management for IT services
  • Identify the options of status within the Service Portfolio
  • Describe the scopes of the asset transition, service support, and testing processes
  • Identify the scopes of Event Management, Request Fulfillment, and Access Management
  • TestPreps for the certification
  • The ITIL® Foundation certification examination and is aligned with the ITIL® 2011 Edition Foundation Syllabus

Collection content

IT Infrastructure Library (ITIL®) Collection provides access to several courses designed by experienced subject matter experts and course designers. For informal learning and performance support, the collection includes materials and books from leading publishers and access to videos. For those employees who are working on certifications, this collection provides a wide array of certification test preparation support including test preps and access to a highly credentialed team of mentors.

Here are a few of the many topics covered in the collection:

  • Here are some of the many topics covered in this collection.
  • ITIL® and the Service Lifecycle
  • Service Strategy Fundamentals
  • Service Strategy Processes
  • Service Design Fundamentals
  • Service Design Processes
  • Service Transition Processes and Policies
  • Introduction to Service Operation
  • Service Operation Processes
  • Continual Service Improvement (CSI)

Tidsforbrug

Kursuskollektionen består af 9 kurser, hvor hvert kursus gennemsnitsligt varer en time. Hele kursuskollektionen kan således gennemføres på ca. 9 timer.

Form

Denne online kursuskollektion består af flere forskellige kurser, som du ved tilmelding har adgang til i 365 dage. Hvert enkelt kursus er opdelt i flere kursusmoduler, som du via en oversigtsmenu kan tage i den rækkefølge, du ønsker. Modulerne indeholder lyd, billeder og tekst, der gennemgår kursusindholdet. Nogle moduler indeholder små videofilm med scenarier og cases. Ved hvert kursus har du mulighed for at teste din forståelse af indholdet med tests, som du kan tage både før, under og efter kurset. Du gennemfører kursusmodulerne via din computer eller tablet med lyd og adgang til Internettet. Du kan selv styre, hvornår du vil tage modulerne – og de kan sættes på pause undervejs. Der bliver indsat bogmærker, der hvor du er nået til, så du altid har mulighed for at fortsætte, hvor du sidst kom til.

Læs mere om vores online kurser og se svar på dine spørgsmål (FAQ)

Søgte du et andet online kursus?

Vi tilbyder over 7.000 forskellige online kurser inden for mange forskellige områder. Kontakt os på tlf. 72203000 eller kurser@teknologisk.dk, så vi kan hjælpe med at imødekomme dit behov.

Se desuden listen over vores udvalgte online kurser.

Køb online kurser til flere

Er I en afdeling, en hel virksomhed eller blot flere personer, der ønsker adgang til online kurser, så kontakt os og få et tilbud på tlf. 72203000 eller kurser@teknologisk.dk

Har du faglige spørgsmål så kontakt
Andre kurser