Må vi gemme en cookie?

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse af vores hjemmeside, målrette indhold samt statistik. Læs mere om cookies

Podcast - Episode #04 Vi er alle sælgere

Signe Hyldgard Heskia

Jeg er din kontaktperson

Skriv til mig

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72 20 30 64.

Episode #04 vi er alle sælgere

Podcast - Episode #04 Vi er alle sælgere

Vælg side
01. Få tips til dit arbejdsliv med TI Pod02. Side 203. Hvordan kommer jeg i gang?04. Episode #01 Bedre møder05. Episode #02 Hurtiglæsning06. Episode #03 Tidsrøvere07. Episode #04 Vi er alle sælgere08. Episode #05 På vej som leder09. Episode #06 Få en attraktiv LinkedIn-profil10. Episode #07 Effektive teams11. Episode #08 Enneagrammet12. Episode #09 Målrettet kommunikation13. Episode #10 Arbejdsglæde og trivsel14. Episode #11 Stressfri hverdag15. Episode #12 Mentaltræning16. Episode #13 Troværdighed17. Episode #14 Personlig gennemslagskraft18. Episode #15 Formidlingens kunst19. Episode #16 Projektlederens værktøjskasse20. Episode #17 Det agile metodelandskab21. Episode #18 Kender du Prince2®?22. Episode #19 De digitale indfødte rykker ind23. Episode #20 Digital transformation24. Episode #21 Forretningsudvikling25. Episode #22 Effektive møder med stilhed26. Episode #23 Personlig ledelsesstil27. Episode #24 Skriftlig kommunikation28. Episode #25 Coachende kommunikation29. Episode #26 Retorik som værktøj30. Episode #27 Adfærdsledelse og nudging31. Episode #28 Forandringsledelse32. Episode #29 Forandring, modstand og konflikt33. Episode #30 Motivation34. Episode #31 Generationsledelse35. Episode #32 Motiver den unge generation36. Episode #33 Boost din selvtillid37. Episode #34 Hjernen på overarbejde38. Episode #35 Business Partnering39. Episode #36 Fremtidens teknologier i danske virksomheder40. Episode #37 Innovationsprocessen Design Thinking41. Episode #38 Industriel 3D-print42. Episode #39 Robotteknologi i virksomheder43. Episode #40 FabLab - gå fra ide til virkelighed i fabrikationsværkstedet44. Episode #41 Feedback45. Episode #42 Kunstig intelligens46. Episode #43 Salgsrobusthed og salgsmodenhed47. Episode #44 Værdiskabende kommunikation48. Episode #45 Cloud Computing49. Episode #46 Status om persondataforordningen 50. Episode #47 Office 365 og cloud - hvad betyder det for måden, vi arbejder på?

TI Pod logo med knap 330 x 330 - minimalistisk

Vis interesse for kundens behov, og øg omsætningen

Hvordan kan du være med til at øge omsætningen i din virksomhed – også selv om der ikke står ’sælger’ på dit visitkort?

Der er ikke noget nyt i at tale om, at alle i virksomheden skal være med til at tage ansvar for salg, service og gode kunderelationer. Men der er langt fra tale til praksis!

Selv om vi kan se pointen i styrke bundlinjen, så er der mange der enten tænker – ”det er ikke mit job at sælge” eller som bare synes, det er rigtig svært eller direkte ubehageligt at have en sælgende tilgang.

Men det behøver ikke at være så slemt! Faktisk kan man gå så vidt som til at sige, at den rette måde at arbejde med salg på kan give større arbejdsglæde! Det har Leon Birdi i hvert oplevet i flere organisationer. Leon, der medvirker i denne episode, er specialist i kunderelationer og arbejder med salgs- og serviceoptimering i både offentlige og private organisationer. Og så er han bare rigtig god til at gøre det med salg til noget, der er håndgribeligt, overkommeligt og måske endda sjovt.

Lyt med og få:

  • Konkrete råd til, hvordan du kan bidrage til salg – uden at være sælger
  • Gladere kunder, gladere medarbejdere og øget omsætning
  • Klar besked om, hvorfor det gode salg IKKE handler om 2 Marsbarer for en 20’er



Lær mere om salg og service

Abonner på TI POD

Find podcasten TI POD i iTunes (eller anden podcast-app) og vælg ”abonner”. Du er også velkommen til at give os en anmeldelse, hvis du har lyst.