Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen
86254 - Professionel telefonservice #2

Professionel telefonservice #2

Medarbejderne på telefonen er fremtidens nøglepersoner for vækst og fastholdelse af de eksisterende kunder, og har derfor behov for løbende uddannelse og træning. Kurset er en opfølgning på ”Professionel telefonservice”, og er meget deltager-orienteret med en række praktiske telefonøvelser.

Evaluering

4stjerner

Alle arrangementer på Teknologisk Institut bliver evalueret af deltagerne. Stjernerne angiver deltagernes gennemsnitlige tilfredshed.

Evalueringen er baseret på: 8 besvarelser

På kurset ”Professionel telefonservice #2”, lærer deltagerne at situationstilpasse deres betjening af kunderne samt at ”se sig selv med kundens øjne”.

Deltagerprofil

Alle i virksomheden der betjener kunder pr. telefon, og som har deltaget på Teknologisk Instituts kursus ”Professionel telefonservice”.

Udbytte

  • At følge op på de gennemgåede emner fra ”Professionel telefonservice”
  • Udveksling af erfaringer, udbytte samt den personlige handlingsplan
  • At lære deltagerne at situationstilpasse deres betjening af kunderne
  • Gennem telefonøvelser, at få deltagerne til at ”se sig selv med kundens øjne”
  • At give deltagerne en tilbagemelding på deres telefonbetjening (stemmeføring, spørgeteknik, indvendingsbehandling etc.).

Indhold

  • Kort resumé af kurset ”Professionel telefonservice”
  • Lytte- og spørgeteknik
  • Kunder skal behandles forskelligt – for at blive behandlet ens
  • Håndtering af vanskelige kunder
  • Transaktions Analyse som en kommunikationsmodel
  • Telefonøvelser med personlig tilbagemelding
  • Personlig handlingsplan


Form

Involverende og aktiv undervisning, som tager udgangspunkt i deltagernes egen hverdag samt problemstillinger. På kurset benyttes et specielt telefon-træningsanlæg, hvor det lærte prøves af i praksis og optages på bånd. Efter hver øvelse får hver enkelt deltager en personlig tilbagemelding fra instruktøren (hvad var godt og hvad kan eventuelt gøres bedre), ligesom deltageren selv får lov at høre sine samtaler igennem. For at gøre telefonøvelserne så virkelighedsnære som muligt, skal hver enkelt deltager medbringe to aktuelle cases, som vil danne baggrund for øvelserne.

Underviser

Underviser Lars Mikkelsen - NY - 24-02-2017
Lars Ilsøe Mikkelsen brænder for arbejdet med service, salg, ledelse og personlig udvikling. Lars har siden 1992 undervist på kurser inden for service, værdiskabende kommunikation og salg, og har igennem hele karrieren arbejdet med service og salg i praksis. Som underviser er Lars fuld af energi og nærvær, og har en uformel, humoristisk og direkte undervisningsform. Han arbejder meget ”hands on” og altid med afsæt i kursusdeltagernes hverdag, hvilket er deltagerens garanti for input og værktøjer, som kan bruges allerede dagen efter kursus. Her oplever du teori i praksis og garanti for anvendelighed.

Har du faglige spørgsmål så kontakt
Andre kurser