Få værktøjerne til at læse andres kropssprog - og spotte løgneren, når det virkelig gælder. Få kvalificeret din mavefornemmelse – så du ved, hvor du skal bore dybere og forstår, hvornår du selv kan fremstå utroværdig.
Er forhandlinger eller kundemøder en del af din hverdag? Står du for at rekruttere nye medarbejdere? Har du det også sådan, at viden er penge? Og er du ivrig efter at få overtaget i forhandlingssituationer? På kurset får du værktøjer og redskaber til bedre at kunne aflæse kropssprog, så du står bedre i forhandlingssituationer.
Vi sørger for at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære
Undervisning på dansk
Materiale på dansk
Kursusbevis
Maks. 16 deltagere
Fuld forplejning
Øvelser og inddragelse
Erfaren underviser
Gratis parkering
Kurset gennemføres som klasseundervisning med masser af deltageraktivitet. I undervisningen bliver der brugt en del videoklip, billede-eksempler samt en række øvelser, hvor du lærer at læse andres kropssprog i praksis.
Kurset tæller som 6 lektioners obligatorisk efteruddannelse for advokater, og der vil blive udleveret kursusbevis.
Tidl. gidselforhandler Michael har siden 1999 beskæftiget sig professionelt med krisekommunikation og kulturelt betinget konfliktløsning. Han er ekspert i kropssprogsanalyse og kandidat i statskundskab med speciale i kompleks risikostyring, krisekommunikation og strategisk håndtering af højt profilerede gidseltagninger. Han har været med til at grundlægge Forsvarets gidselhåndteringskoncept, hvor han bl.a. har undervist instruktører og efterretningsfolk i løgnedetektion og kropssprogsanalyse.
Taastrup 22. september 2022 | |
Taastrup 16. november 2022 | |
Aarhus 1. februar 2023 | |
Taastrup 26. april 2023 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til data@teknologisk.dk
Strategisk kommunikation er at kommunikere effektivt og troværdigt. Få indsigt i hvordan du kommunikerer strategisk
Læs mereOplever du ofte udforinger, når du arbejder i grupper med personer, hvis personlighed er anderledes end din? Her er 4 tips, der kan lette samarbejdet!
Assertion går ud på at udtrykke sig klart og præcist og både have sine egne og andres interesser i tankerne. Hør Erik Juuls gode råd til assertiv kommunikation.
I alle afdelinger er det godt, hvis medarbejderne har forskellige roller. Der vil også være rollefordelinger som er mere optimale end andre.
Podcast episode 7