Må vi gemme en cookie?

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse af vores hjemmeside, målrette indhold samt statistik. Læs mere om cookies

Kurser

Kursusadministration

Brug for hjælp?

  • Gregersensvej 8
  • 2630 Taastrup
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Forskerparken Fyn, Forskerparken 10F
  • 5230 Odense M
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Teknologiparken Kongsvang Allé 29
  • 8000 Aarhus C
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • NordsøcentretPostboks 104
  • 9850Hirtshals
Google MapsApple MapsRejseplanen
  • Gammel Ålbovej 1
  • 6092Sønder Stenderup
Google MapsApple MapsRejseplanen

Service- og supportmedarbejderen

Som service- og supportmedarbejder har du brug for særlige kompetencer, der ruster dig til at håndtere hverdagens udfordringer med overblik og overskud, så dialogen med kunderne er klar, professionel og nærværende. Her får du de vigtigste værktøjer samlet på én gang.

Evaluering

4stjerner

Alle arrangementer på Teknologisk Institut bliver evalueret af deltagerne. Stjernerne angiver deltagernes gennemsnitlige tilfredshed.

Evalueringen er baseret på: 24 besvarelser

Serviceminded, fleksibel, velformuleret og selvstændig

Der stilles store krav til dig, der arbejder med kundebetjening og support. Og de bliver ikke mindre i takt med at fokus øges på at yde excellent service, så kunderne har en god oplevelse. Derfor er det vigtigt, at du er rustet til håndtere hverdagens udfordringer med overblik og overskud.

I løbet af to dage får du værktøjer, tips og tricks, der bidrager til større effektivitet, trivsel, bedre dialog med kunden og bedre samarbejde med kollegerne. Der vil være mange praktiske øvelser, så du med det samme bliver klar til at bruge værktøjerne selv i hverdagen.

  • Få redskaber til at skabe mere værdi for forretningen
  • Effektiviser servicehåndteringen
  • Værktøjer til at få overblik og tage hånd om din trivsel
  • Spot forskellige persontyper – og tilpas din kommunikation
  • Vend konflikter til positiv dialog
  • Øget arbejdsglæde - sådan!


Deltagerprofil

Kurset henvender sig til personer som arbejder i en supportfunktion eller med andre former for kunde- og brugerrelationer, fx it-support, help desk, service desk, servicecenter, kontaktcenter, kundeservice, Borgerservice og lign.

Rabat

Ved tre eller flere samtidige tilmeldinger fra samme virksomhed opnår I 10 % rabat.

Har du faglige spørgsmål så kontakt
Andre kurser