Ved at tænke på dine fysiske produkter som en platform for at udbyde services kan din virksomhed høste gevinster som: en mere stabil indtjening, bedre innovationsevne og gladere kunder. Deltag i dette 3 dages kursus og lær, hvordan du udvikler services, der skaber værdi - både for dine kunder og for din forretning.
Kurset henvender sig til dig, der skal udvikle virksomhedens serviceforretning, det kan være serviceledere, produktansvarlige, forretningsudviklere og udviklingsansvarlige.
Vi arbejder ud fra din virksomhed, uanset om det er en handels-, manuel service eller fremstillingsvirksomhed.
Du får konkrete værktøjer og metoder, der vil hjælpe dig til at accelerere og øge træfsikkerheden af den serviceudvikling, der skal ske i din egen virksomhed. I forløbet arbejder du med et konkret serviceudviklingsprojekt fra egen virksomhed.
Vi sørger for at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære
Erfaren underviser
Maks. 16 deltagere
Fuld forplejning
Øvelser og inddragelse
Casearbejde
Materiale på dansk
Undervisning på dansk
Gratis parkering
Dagen bruges på at opnå forståelse for, hvordan indtjening og forretning kan skabes på services, ved at belyse de forskellige tilgange til serviceudvikling og serviceniveauer.
På dagen arbejdes der med at gennemgå trinene til udvikling af en bæredygtig serviceforretning. Du arbejder med en case fra din egen virksomhed eller fra en fiktiv virksomhed, som vi har beskrevet.
Udbyttet af dette tredje modul er for deltagerne og deres virksomheder:
Kurset strækker sig over to dage samt en opsamlingsdag.
Som opfølgningpå kurset tilbydes deltagerne endvidere et opfølgningsforløb med underviseren, hvor serviceprojektefs succesfaktorer gennemgås.
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til data@teknologisk.dk