Innovation og test - Serviceudvikling

Tobias Theodorus Perquin

Jeg er din kontaktperson

Skriv til mig

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72 20 34 71.

Skema med smileys

Innovation og test - Serviceudvikling

Serviceudvikling dækker både over innovation af services som tillæg til produkter, innovation af serviceydelser og udvikling af services som forretningsmodel.

Service er et væsentligt konkurrenceparameter for alle typer af virksomheder. Virksomheder, som har fokus på sin serviceforretning, har ofte et bedre udgangspunkt for at skabe værdi for kunden og er dermed et skridt foran konkurrenterne. Og så kan services betyde mersalg.

Som virksomhed inden for det velfærdsteknologiske marked er samarbejdet med kunden et vigtigt parameter. Men få virksomheder har fokus på, hvordan de kan hjælpe deres kunder med at skabe værdi – ikke kun for kunderne, men også for kunders kunder.

Har I helt styr på, hvad jeres kunder har brug for fra jer?

Ved et serviceinnovationsforløb stiller Teknologisk Institut sine eksperter til rådighed, som hjælper med at afdække jeres nuværende servicesituation, og som tager en snak med jeres kunder om deres oplevelser med – og ønsker til – jeres service. I tæt samarbejde med vores eksperter får I udviklet og idégenereret eksisterende og nye services, så I både kan fastholde og tiltrække kunder, skille jer ud fra jeres konkurrenter og øge jeres serviceforretning.

Et serviceudviklingsforløb giver typisk:

  • Overblik over nuværende servicesituation
  • Kendskab til kunders tilfredshed
  • Anbefalinger til udvikling af eksisterende services
  • Anbefalinger til udvikling og implementering af nye services
  • Rådgivning i udvikling af serviceforretning
  • Rapport, der dokumenterer resultaterne