IoT & Data Democenter - Brug data til at optimere kundeoplevelsen

Peter Lemcke Frederiksen

Jeg er din kontaktperson

Skriv til mig

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72 20 20 74.

Hvad er kundeoplevelser?

IoT & Data Democenter - Brug data til at optimere kundeoplevelsen

Har du indsigt i kundernes forventninger til dine produkter? 

Hvis du vil undgå at blive udkonkurreret i fremtiden, er det vigtigt at holde fokus på kundeoplevelser og hele tiden udnytte de digitale muligheder.

Flere virksomheder har i dag indset, at nye teknologier vil skabe store markedsforandringer inden for de næste 5-10 år.

Måske tænker du, hvad kan jeg så gøre ved det? Du kan starte med at sætte dig i kundens sted og herefter forsøge at udvikle bedre produkter, nye kunderejser og digitale forretningsmodeller - før dine konkurrenter gør det.


Lær din kunder bedre at kende gennem data

Bevidst eller ubevidst har du sikkert allerede opsamlet en en del data om din virksomhed og om dine kunder og deres adfærd. Vi kan hjælpe dig med at udvælge de rigtige datasæt, der kan bruges til at finde frem til brugbar viden om dine kunder og deres behov. Det vil giver dig et solidt grundlag for at udvikle nye forbedrede kundeoplevelser og nye digitale forretningsmodeller     


Tag udgangspunkt i kunderne

Vil du sikre gode kundeoplevelser i fremtiden, skal du udvikle dine løsninger og produkter sammen med dine kunder, medarbejdere og andre interessenter. Vi arbejder med co-creation (brugerdreven innovation) og "design thinking" for at sikre, at kundernes behov, interesser og oplevelser danner udgangspunkt for udvikling af dine nye forbedrede services og arbejdsgange.

Vi hjælper med at gøre jeres virksomhed klar til bedre kundeoplevelser gennem:

  • Screening af nuværende kerneforretning, kunderejser og datakilder
  • Workshops med fokus på nye kunderejser, data opsamling og digitale muligheder 
  • Rådgivning om indførelse af nye digitale teknologier i virksomhedens forretningsgang
  • Udarbejdelse af cost-benefit analyser
  • Tilpasning til nuværende rutiner og processer og introduktion til medarbejdere
  • Planlægning af pilotforsøg og implementeringsprogram

Persondata - sådan.

Kravene til virksomheder, der indsamler og håndterer persondata, stiger. Det gælder lovgivningen på området, og det gælder forventningen fra kunderne, der i stigende grad forholder sig til, hvordan deres data bruges. Vi kan hjælpe jer med at sikre, at I overholder lovgivningen og samtidig udvikler jeres forretning.