IoT & Data Democenter - Brug data til at optimere kundeoplevelsen

Jan  Overgaard

Jeg er din kontaktperson

Skriv til mig

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72 20 20 22.

Hvad er kundeoplevelser?

IoT & Data Democenter - Brug data til at optimere kundeoplevelsen

Har du indsigt i kundernes forventeringer til dine produkter om 10år?

Hvis du vil undgå at blive udkonkurreret i fremtiden, er det vigtigt at holde fokus på digitale kundeoplevelser, kerneforretningen og nye digitale forretningsmodeller. De fleste virksomheder i dag, har indset at nye teknologier, vil skabe store markedsforandringer inden for de næste 5-10 år. Måske tænker du, hvad kan jeg så gøre ved det? Du kan starte med at sætte dig i kundens sted, og herefter forsøge at udvikle bedre produkter, nye kunderejser og digitale forretningsmodeller, før dine konkurrenter gør det.      

 

Lær din kunder bedre at kende gennem data

Bevist eller ubevist har du sikkert allerede opsamlet en masse data om din virksomhed, og om dine kunder og deres adfærd. Vi kan hjælpe dig med at udvælge de rigtige data, der kan bruges til at finde frem til brugbar viden om dine kunder og deres behov. Således at du kan udvikle nye forbedret kundeoplevelser og nye digitale forretningsmodeller. Ved hjælpe af Internet of Things (IoT) og kunstig intelligens (AI), mobile services og dataanalyser, kan vi sikrer at du opnår mere tilfredse og loyale kunder og økonomisk vækst i fremtiden.

 

Vi tilbyder uvildig rådgivning, så du opnår den bedst mulige kundeoplevelse i fremtiden:

Vi hjælper med at gøre jeres virksomhed klar til bedre kundeoplevelser gennem:

  • Screening af nuværende kerneforretning, kunderejser og datakilder
  • Hackatons med fokus på nye kunderejser, data opsamling og digitale muligheder 
  • Rådgivning om indførelse af nye digitale teknologier i virksomhedens forretningsgang
  • Udarbejdelse af cost-benefit analyser
  • Tilpasning til nuværende rutiner og processer og introduktion til medarbejdere
  • Planlægning af pilotforsøg og implementeringsprogram

     

    Hjælp til håndtering af personfølsomme data

    Kravene til virksomheder, der indsamler og håndterer personfølsomme data, stiger. Det gælder lovgivningen på området og krav fra kunderne, der i stigende forholder sig til egne data. Vi kan hjælpe jer, med at sikre at I overholder lovgivningen, og samtidigt udvikler jeres virksomhed. 

For yderligere information kontakt Sanne Schibsbye på ssch@teknologisk.dk | +45 7220 1751.