IoT & Data Democenter - Start et pilotprojekt

Jan  Overgaard

Jeg er din kontaktperson

Skriv til mig

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72 20 20 22.

Hvad er et IoT pilotprojekt?

IoT & Data Democenter - Start et pilotprojekt

Sæt strøm til jeres butik og få maksimalt udbytte af de nye digitale muligheder.

Teknologier som fx RFID kan sikre 100% lagernøjagtighed i butik og på lager, således at alle varer altid er registeret online.Detailhandelen har ændret sig en del de sidste par år, og kunderne forventer mere og mere af butikkerne både online og offline. Med RFID (Radio Frequency IDentification) kan I skabe et hurtigt overblik over jeres lager og samtidigt slippe for manuelle processer, fx i forbindelse med status. Derved kan I optimere den daglige drift, ved blot at tilføre tilføre RFID-tags (fx elektronisk stregkode eller alarmbrikker på den enkelte vare), der via radiobølger kommunikerer med en trådløs scanner.

 

Pilotprojekt - men hvordan?

Når I først har fået øjnene op for RIFD-teknologien, vil I se, at den kan forbedre jeres butiksdrift markant i fremtiden og holde lønomkostningerne nede. Derfor skal I nu i gang med at lave jeres eget RFID-pilotprojekt men hvilket RFID-system skal I vælge? Og virker det sammen med jeres nuværende ERP-system? Og hvad koster det at komme i gang? 

Vi tilbyder uvildig rådgivning ved planlægning og opstart af jeres RFID-projekt:

Vi hjælper med at gøre jeres virksomhed klar til RFID gennem:

  • Screening af muligheder og løsninger, som passer til jeres behov og virksomhed
  • Rådgivning om indførelse af RFID i virksomhedens forsyningskæde
  • Udarbejdelse af cost-benefit analyser
  • Tilpasning til nuværende rutiner og processer
  • Introduktion for medarbejdere
  • Rådgivning om valg af leverandør
  • Planlægning af pilotforsøg og implementeringsprogram

     

    ”Klik og hent” og varesikring

    Når I har fået den grundlæggende infrastruktur på plads, åbner det for yderligere anvendelse. Det kan være tyverisikring og digitale selvbetjeningsløsninger.

    For yderligere information kontakt Sanne Schibsbye på ssch@teknologisk.dk | +45 7220 1751.