Serviceudvikling - Skab værdi gennem service

Signe  Skov-Hansen

Jeg er din kontaktperson

Skriv til mig

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72 20 27 68.

Et billede af en by set fra oven, med skriften OPEN 24h

Serviceudvikling - Skab værdi gennem service

Højere markedsandel og større kundeloyalitet er målet med udvikling af nye servicekoncepter. Mangler du viden og redskaber for at tage næste skridt?

Tjen flere penge på din service
Når du vil udvikle din virksomhed, finde nye indtjeningskilder samt fastholde gamle og tiltrække nye kunder, kan du med fordel arbejde med udvikling af nye serviceforretningsmodeller.

Unik forretningsmodel
Service er et væsentligt konkurrenceparameter for alle virksomheder. Derfor kan du bruge din viden om kunder og produkter til at differentiere din virksomhed fra konkurrenterne og skabe en unik forretningsmodel.

Hvordan kommer du i gang?
Teknologisk Institut har udviklet en metode, der kommer omkring alle din virksomheds serviceaktiviteter, lige fra dialogen med kunderne og kundernes oplevelser over gennemgang af det nuværende service-setup til analyse af, hvad og hvor der eventuelt kan udvikles på nuværende eller nye produkter eller ydelser.

Du kan enten udvikle din virksomheds særegne serviceforretningsmodel, udvikle kvaliteten af nuværende services eller finde og indpasse nye, innovative services i din virksomhed. Uanset hvilken tilgang du vælger, får du en konkurrencefordel, som adskiller dig fra konkurrenterne - og det gavner både kunderne og bundlinjen. Lad os sammen finde den serviceforretningsmodel, der passer netop din virksomhed.

Har du overvejet, hvor meget mere din virksomhed kan tjene ved at udvikle en unik serviceforretningsmodel?

  • Du kan komme i gang med serviceudvikling allerede i dag – vi tilbyder:


En mand rådgiver en anden mand


Kortere og længerevarende innovationsforløb
Mennesker er kilden til de bedste resultater, og de bedste resultater opstår via processer, der er styret af det rette mix af viden, mindset, prasis, virkelighed, bæredygtighed og relationer. Vores speciale er at udfordre de valg, du plejer at tage, via viden og metoder, der skaber struktur og overblik. Målet er en vedvarende forandring. Kontakt os for at høre mere om, hvordan du kan arbejde med serviceudvikling i din virksomhed.


Det er et billede af en grøn væg, hvorpå der hænger et ur.


Facilitering af arrangementer og workshops
Nogle gange kræver små som store arrangementer styring udefra - hvad enten det er interne for medarbejderne eller eksterne for kunderne. Ikke alene giver det dig frie hænder til at deltage, men det giver også din arbejdsplads mulighed for input og inspiration fra nye kilder. Kontakt os for at høre mere om facilitering af arrangementer omhandlende serviceudvikling.


En person står og holder et oplæg for en gruppe af mennesker.


Uddannelse og opkvalificering
Hos os er innovation et fag, vi sætter en ære i at udvikle og forfine hver dag. Og det kan komme dig til gode gennem vores forskellige kurser og opkvalificeringsforløb. Målet er at give dig de redskaber, du har brug for i din hverdag til at skabe de ønskede resultater. Vi afholder kurser for alle typer af virksomheder i serviceudvikling og udbyder følgende kursus til servicevirksomheder:


På billedet er en konferencesal med masser af borde, hvor der står flaskevand på.


Oplæg og inspirationsmøder
Det kræver påvirkning udefra at begynde at tænke i nye retninger - og nogle gange skal der ikke så meget til. Et oplæg eller inspirationsmøde kan være kilden til nytænkning. Du får et tiltrængt afbræk fra drift og hverdag, som skaber nye ideer og muligheder for din virksomhed. Kontakt os for at høre mere om, hvordan vi kan inspirere dig inden for serviceudvikling.