Få styr på dataopsamling fra dit website med Google Tag Manager (GTM). Lær at måle effekten af din annoncering, og lær dine kunder og brugere at kende med tag management og serverside tracking.
Du får grundig indføring i de mange begreber og muligheder der er i GTM for at styre og opsamle data til eks. GA4, Facebook, Google Ads med flere. GTM danner typisk også grundlaget for consent management og du lærer også, hvordan samspil med de gængse cookievægge sættes korrekt op.
Kurset er til dig, der ønsker at få indsigt i, hvad mulighederne er med et Tag Management system. Ydermere er fokus på at kurset giver praktisk erfaring med opsætning af sporing via GTM.
Det er ikke nødvendigt med en teknisk baggrund eller teknisk forståelse for at deltage i kurset, men det er klart en fordel at have grundlæggende indsigt i hvordan hjemmesider er bygget op.
Vi sørger for at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære
Kursusbevis
Erfaren underviser
Fuld forplejning
Øvelser og inddragelse
Gratis parkering
Udover introducerende slides vil undervisningen foregå direkte i de anvendte værktøjer. Undervejs vil der indgå små opgaver, der sikrer fundamentet for reel brug af værktøjerne.
Dan er cand.It fra ITU. Han har arbejdet med online markedsføring og Web Analytics i mere end 10 år. I dag er han Senior Web Analytics konsulent hos et onlinebureau, hvor han primært rådgiver om web analytics. Dan har stort kendskab til det konkrete arbejde med Google Analytics 4 – og som underviser sikrer hans således indgående og praktisk kendskab til med brugen af værktøjet.
Aarhus 23. maj 2024 | |
Taastrup 11. september 2024 | |
Taastrup 12. december 2024 | |
Taastrup 12. marts 2025 | |
Aarhus 22. maj 2025 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk