Kurser

1 dags kursus 
Læring inden for et specifikt emne

Adfærdsdesign i marketing - skab effektive kampagner med "hjernevenlig" kommunikation

6. februar 2025 Taastrup
21. maj 2025 Taastrup
DKK  5.999
ekskl. moms
Nr. 90461 A
4,2
Fremragende
24 anmeldelser
Arrangementer på Teknologisk Institut bliver evalueret af deltagerne. Stjernerne angiver deltagernes gennemsnitlige tilfredshed inden for de sidste 5 år.

Hvordan sikrer du, at kunden vælger netop dit produkt i et overfyldt marked? På kurset får du indsigt i forskellige nudging-redskaber og adfærdspsykologiske teknikker, så du kan påvirke din målgruppes og kunders adfærd effektivt i din retning.

Er din kommunikation “hjernevenlig”?

I en verden overbelastet med information og valg, er det mere vigtigt end nogensinde at kunne fange kundens opmærksomhed.

På dette kursus vil du lære at forstå dine kunder, deres beslutningsprocesser og de taktikker, der kan påvirke deres valg. Du får evidensbaserede metoder til at optimere din kommunikation, bedre forståelse for de psykologiske processer der er på spil, samt effekt af AI og neuromarketing. Efter kurset vil du være i stand til at bruge nudging-teknikker til at skabe en ønsket adfærd hos din målgruppe og dermed optimere din kommunikations- og marketingstrategi.

Deltagerprofil

Kurset henvender sig til dig, der arbejder professionelt med marketing, kommunikation og salg B2C såvel som B2B.

Udbytte

  • Viden om hvordan dine kunder faktisk tænker, og hvad der motiverer dem til at handle
  • Få indsigt i dine kunders beslutningsproces, og hvad der påvirker deres valg
  • Forstå hvordan du skal kommunikere til dine kunder for at få deres opmærksomhed og påvirke deres adfærdsmønstre
  • Indblik i, hvordan du med AI og neuromarketing får viden om forbrugerne
  • Få kendskab til hvilke taktikker målgruppen overtales af og hvilke tilgange der skaber modstand hos dem
  • Få redskaber til at optimere din kommunikationsstrategi og marketingindsats, så du skaber adfærdsændringer
  • Forstå hvad der ligger til grund for dine kunders behov og ønsker
  • Få indblik i nudging-redskaber, der målrettet former din målgruppes adfærd ved at udnytte adfærdsindsigter

Det får du på kurset

Vi sørger for, at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære.

Efter du har fuldendt kurset, vil du modtage et kursusbevis.

Kursusbevis

Hos Teknologisk Institut bruger vi kun erfarne undervisere.

Erfaren underviser

På dette kursus vil der højest være MAKS DELTAGERE pr. hold.

Maks. 16 deltagere

På kurset får du morgenmad, frokost, snacks og drikkevarer.

Fuld forplejning

På kurset er der indtænkt øvelser og deltagerinddragelse.

Øvelser og inddragelse

Materiale på dansk

Materiale på dansk

Undervisning på dansk

Undervisning på dansk

Tæt på kursusstedet er der gratis parkering.

Gratis parkering

Indhold

  • Gør din kommunikation attraktiv, motiverende og “hjernevenlig
  • Få gode råd til, hvordan dine budskaber skaber opmærksomhed og dine kunder får tillid til dem
  • Få forståelse for hvilke faktorer der styrker og svækker din kommunikation
  • Præsenter dine budskaber, så ”den rigtige” handling fremstår tydelig for din målgruppe
  • Optimer kunderejsen for dine målgrupper
  • Hør, hvordan du effektivt kan påvirke dine målgruppers valg
  • Skab den gode kundeoplevelse ved at udnytte adfærdsdesign
  • Påvirk dine kunders valg ved at udnytte psykologiske faktorer i individuelle og sociale sammenhænge

Anmeldelser af Adfærdsdesign i marketing - skab effektive kampagner med "hjernevenlig" kommunikation

4,2
 
Fremragende Baseret på 24 anmeldelser
Arrangementer på Teknologisk Institut bliver evalueret af deltagerne. Stjernerne angiver deltagernes gennemsnitlige tilfredshed inden for de sidste 5 år.
Fremragende
Meget godt
Godt
Mindre godt
Ikke godt
Gode slides og en meget indlevende underviser.
 - Christina Low Schmidt. Administrativ medarbejder HK/Hovedstaden
Underviseren har en fantastisk og humoristisk energi. Han er dygtig, faglig kompetent og formår at skabe en stemning i lokalet så folk føler sig godt tilpas og virkelig får noget konkret med hjem.
 - Nikolaj Strømann, Customer Experience Manager. Kraks Forlag A/S
Ualmindeligt engageret, dygtig underviser. God formidler, gode slides.
 - Sanne Strandskov Nopa Nordic A/S

Form

Kurset veksler mellem oplæg og refleksioner over egen praksis suppleret med mindre øvelser. Det vil derfor øge dit udbytte af kurset, hvis du inden kursusstart har tænkt over, hvordan du kommunikerer i relation til din funktion som kommunikations-, marketing- eller salgsprofessionel.

25368
Underviser

Jakob Rachmanski

4.21/5 (24 evalueringer) 
Baseret på alle evalueringer af underviseren fra de seneste 5 år.

Jakob er senior adfærdsrådgiver og uddannet cand.mag. i filosofi fra Københavns Universitet. Jakob har i en årrække undervist virksomheder og organisationer i at udnytte adfærdsindsigter kommunikativt til at påvirke deres målgruppers adfærdsmønstre – herunder forbrugere, medarbejdere og borgere. Han har tidligere været adfærdslead på forskellige bureauer. Jakob er desuden forfatter til bogen: "Adfærdspsykologi i markedsføringen - myten om den rationelle forbruger."

Vælg dato

Taastrup
6. februar 2025
Taastrup
21. maj 2025