Kurser

1 dags kursus 
Læring inden for et specifikt emne

Adfærdspsykologi og adfærdsdesign - få flere kommunikationsredskaber i din marketing-værktøjskasse

23. maj 2024 Taastrup
29. august 2024 Aarhus
30. oktober 2024 Taastrup
6. februar 2025 Taastrup
DKK  5.999
ekskl. moms
Nr. 90461 A
4,2
Fremragende
24 anmeldelser
Arrangementer på Teknologisk Institut bliver evalueret af deltagerne. Stjernerne angiver deltagernes gennemsnitlige tilfredshed inden for de sidste 5 år.

Hvordan får du kunden til at vælge netop dit produkt? Få indsigt i forskellige nudging-redskaber, så du kan påvirke din målgruppes og kunders adfærd effektivt.

Er din kommunikation “hjernevenlig”?

Interesserer du dig for, hvordan dine kunders adfærd og købemønstre kan påvirkes? Så få et forspring i forhold til dine konkurrenter ved at tilmelde dig kurset.

Som mennesker er vi konstant udsat for flere valg og informationer, end vi kan bearbejde bevidst. På kurset lærer du at forstå din kunde, og hvordan du skal kommunikere for at fange deres opmærksomhed. Du får indsigt i deres beslutningsproces og lærer om konkrete taktikker og metoder, som du kan bruge til at påvirke deres valg til din fordel. Efter kurset kan du bruge nudging-teknikker til at målrette din kommunikations- eller marketingstrategi til at skabe en ønsket adfærd hos din målgruppe og dermed sælge mere og bedre.

Deltagerprofil

Kurset henvender sig til dig, der arbejder professionelt med marketing, kommunikation og salg B2C såvel som B2B.

Udbytte

  • Viden om hvordan dine kunder faktisk tænker, og hvad der motiverer dem til at handle
  • Få indsigt i dine kunders beslutningsproces, og hvad der påvirker deres valg
  • Forstå hvordan du skal kommunikere til dine kunder for at få deres opmærksomhed og påvirke deres adfærdsmønstre
  • Få kendskab til hvilke taktikker målgruppen overtales af og hvilke tilgange der skaber modstand hos dem
  • Få redskaber til at optimere din kommunikationsstrategi og marketingindsats, så du skaber adfærdsændringer
  • Forstå hvad der ligger til grund for dine kunders behov og ønsker
  • Få indblik i nudging-redskaber, der målrettet former din målgruppes adfærd ved at udnytte adfærdsindsigter

Det får du på kurset

Vi sørger for at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære

Efter du har fuldendt kurset, vil du modtage et kursusbevis.

Kursusbevis

Hos Teknologisk Institut bruger vi kun erfarne undervisere.

Erfaren underviser

På dette kursus vil der højest være MAKS DELTAGERE pr. hold.

Maks. 16 deltagere

På kurset får du morgenmad, frokost, snacks og drikkevarer.

Fuld forplejning

På kurset er der indtænkt øvelser og deltagerinddragelse.

Øvelser og inddragelse

Materiale på dansk

Materiale på dansk

Undervisning på dansk

Undervisning på dansk

Tæt på kursusstedet er der gratis parkering.

Gratis parkering

Indhold

  • Gør din kommunikation attraktiv, motiverende og “hjernevenlig
  • Få gode råd til, hvordan dine budskaber skaber opmærksomhed og dine kunder får tillid til dem
  • Få forståelse for hvilke faktorer der styrker og svækker din kommunikation
  • Præsenter dine budskaber, så ”den rigtige” handling fremstår tydelig for din målgruppe
  • Optimer kunderejsen for dine målgrupper
  • Hør, hvordan du effektivt kan påvirke dine målgruppers valg
  • Skab den gode kundeoplevelse ved at udnytte adfærdsdesign
  • Påvirk dine kunders valg ved at udnytte psykologiske faktorer i individuelle og sociale sammenhænge

Anmeldelser af Adfærdspsykologi og adfærdsdesign - få flere kommunikationsredskaber i din marketing-værktøjskasse

4,2
 
Fremragende Baseret på 24 anmeldelser
Arrangementer på Teknologisk Institut bliver evalueret af deltagerne. Stjernerne angiver deltagernes gennemsnitlige tilfredshed inden for de sidste 5 år.
Fremragende
Meget godt
Godt
Mindre godt
Ikke godt
Gode slides og en meget indlevende underviser.
 - Christina Low Schmidt. Administrativ medarbejder HK/Hovedstaden
Underviseren har en fantastisk og humoristisk energi. Han er dygtig, faglig kompetent og formår at skabe en stemning i lokalet så folk føler sig godt tilpas og virkelig får noget konkret med hjem.
 - Nikolaj Strømann, Customer Experience Manager. Kraks Forlag A/S
Ualmindeligt engageret, dygtig underviser. God formidler, gode slides.
 - Sanne Strandskov Nopa Nordic A/S

Form

Kurset veksler mellem oplæg og refleksioner over egen praksis suppleret med mindre øvelser. Det vil derfor øge dit udbytte af kurset, hvis du inden kursusstart har tænkt over, hvordan du kommunikerer i relation til din funktion som kommunikations-, marketing- eller salgsprofessionel.

25368
Underviser

Jakob Rachmanski

4.21/5 (24 evalueringer) 
Baseret på alle evalueringer af underviseren fra de seneste 5 år.

Jakob er senior adfærdsrådgiver og uddannet cand.mag. i filosofi fra Københavns Universitet. Jakob har i en årrække undervist virksomheder og organisationer i at udnytte adfærdsindsigter kommunikativt til at påvirke deres målgruppers adfærdsmønstre – herunder forbrugere, medarbejdere og borgere. Han har tidligere været adfærdslead på forskellige bureauer. Jakob er desuden forfatter til bogen: "Adfærdspsykologi i markedsføringen - myten om den rationelle forbruger."

Vælg dato

Taastrup
23. maj 2024
Aarhus
29. august 2024
Taastrup
30. oktober 2024
Taastrup
6. februar 2025
Taastrup
21. maj 2025