Hvordan får du kunden til at vælge netop dit produkt? Få indsigt i forskellige nudging-redskaber, så du kan påvirke din målgruppes og kunders adfærd effektivt.
Interesserer du dig for, hvordan dine kunders adfærd og købemønstre kan påvirkes? Så få et forspring i forhold til dine konkurrenter ved at tilmelde dig kurset.
Som mennesker er vi konstant udsat for flere valg og informationer, end vi kan bearbejde bevidst. På kurset lærer du at forstå din kunde, og hvordan du skal kommunikere for at fange deres opmærksomhed. Du får indsigt i deres beslutningsproces og lærer om konkrete taktikker og metoder, som du kan bruge til at påvirke deres valg til din fordel. Efter kurset kan du bruge nudging-teknikker til at målrette din kommunikations- eller marketingstrategi til at skabe en ønsket adfærd hos din målgruppe og dermed sælge mere og bedre.
Kurset henvender sig til dig, der arbejder professionelt med marketing, kommunikation og salg B2C såvel som B2B.
Vi sørger for at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære
Kursusbevis
Erfaren underviser
Maks. 16 deltagere
Fuld forplejning
Øvelser og inddragelse
Materiale på dansk
Undervisning på dansk
Gratis parkering
Gode slides og en meget indlevende underviser.- Christina Low Schmidt. Administrativ medarbejder HK/Hovedstaden
Underviseren har en fantastisk og humoristisk energi. Han er dygtig, faglig kompetent og formår at skabe en stemning i lokalet så folk føler sig godt tilpas og virkelig får noget konkret med hjem.- Nikolaj Strømann, Customer Experience Manager. Kraks Forlag A/S
Ualmindeligt engageret, dygtig underviser. God formidler, gode slides.- Sanne Strandskov Nopa Nordic A/S
Kurset veksler mellem oplæg og refleksioner over egen praksis suppleret med mindre øvelser. Det vil derfor øge dit udbytte af kurset, hvis du inden kursusstart har tænkt over, hvordan du kommunikerer i relation til din funktion som kommunikations-, marketing- eller salgsprofessionel.
Jakob er senior adfærdsrådgiver og uddannet cand.mag. i filosofi fra Københavns Universitet. Jakob har i en årrække undervist virksomheder og organisationer i at udnytte adfærdsindsigter kommunikativt til at påvirke deres målgruppers adfærdsmønstre – herunder forbrugere, medarbejdere og borgere. Han har tidligere været adfærdslead på forskellige bureauer. Jakob er desuden forfatter til bogen: "Adfærdspsykologi i markedsføringen - myten om den rationelle forbruger."
Taastrup 8. februar 2024 | |
Taastrup 23. maj 2024 | |
Aarhus 29. august 2024 | |
Taastrup 30. oktober 2024 | |
Taastrup 6. februar 2025 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til data@teknologisk.dk
Strategisk kommunikation er at kommunikere effektivt og troværdigt. Få indsigt i hvordan du kommunikerer strategisk
Læs mereEn målrettet sociale mediestrategi, er essentiel i en verden, hvor sociale medier, er blevet en del af hverdagen. Få 5 gode råd til en succesfuld social mediestrateg...
Hvad du skal gøre og ikke gøre på LinkedIn. Gode råd til hvordan man kan bruge LinkedIn.
Mange har nok hørt udtrykket SEO, nok enten i forbindelse med en hjemmeside eller ved digital markedsføring. Men hvad står det egentlig for, og hvordan og hvor kan d...
Podcast episode 9