Kurser

Fremragende1 dags kursus 
Læring inden for et specifikt emne

Adfærdspsykologi og adfærdsdesign - få flere kommunikationsredskaber i din marketing-værktøjskasse

31. august 2022 Aarhus
26. oktober 2022 Taastrup
8. februar 2023 Taastrup
24. maj 2023 Taastrup
DKK  5.999
ekskl. moms
Nr. 90461 A
4,5
Fremragende
11 anmeldelser
Arrangementer på Teknologisk Institut bliver evalueret af deltagerne. Stjernerne angiver deltagernes gennemsnitlige tilfredshed.

Hvordan får du kunden til at vælge dit produkt? Få indsigt i forskellige nudging-redskaber, så du kan påvirke din målgruppes/kunders adfærd effektivt.

Er din kommunikation “hjernevenlig”?

Interesserer du dig for, hvordan dine kunders adfærd og købemønstre kan påvirkes? Så få et forspring i forhold til dine konkurrenter ved at tilmelde dig kurset.

Som mennesker er vi konstant udsat for flere valg og informationer, end vi kan bearbejde bevidst. På kurset lærer du at forstå din kunde, og hvordan du skal kommunikere for at fange deres opmærksomhed. Du får indsigt i deres beslutningsproces og lærer om konkrete taktikker og metoder, som du kan bruge til at påvirke deres valg til din fordel. Efter kurset kan du bruge nudging-teknikker til at målrette din kommunikations- eller marketingstrategi til at skabe en ønsket adfærd hos din målgruppe og dermed sælge mere og bedre.

Deltagerprofil

Kurset henvender sig til dig, der arbejder professionelt med marketing, kommunikation og salg B2C såvel som B2B.

Udbytte

  • Viden om hvordan dine kunder faktisk tænker, og hvad der motiverer dem til at handle
  • Få indsigt i dine kunders beslutningsproces, og hvad der påvirker deres valg
  • Forstå hvordan du skal kommunikere til dine kunder for at få deres opmærksomhed og påvirke deres adfærdsmønstre
  • Få kendskab til hvilke taktikker målgruppen overtales af og hvilke tilgange der skaber modstand hos dem
  • Få redskaber til at optimere din kommunikationsstrategi og marketingindsats, så du skaber adfærdsændringer
  • Forstå hvad der ligger til grund for dine kunders behov og ønsker
  • Få indblik i nudging-redskaber, der målrettet former din målgruppes adfærd ved at udnytte adfærdsindsigter

Det får du på kurset

Vi sørger for at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære

Undervisning på dansk

Undervisning på dansk

Materiale på dansk

Materiale på dansk

Efter du har fuldendt kurset, vil du modtage et kursusbevis.

Kursusbevis

På dette kursus vil der højest være MAKS DELTAGERE pr. hold.

Maks. 16 deltagere

På kurset får du morgenmad, frokost, snacks og drikkevarer.

Fuld forplejning

På kurset er der indtænkt øvelser og deltagerinddragelse.

Øvelser og inddragelse

Hos Teknologisk Institut bruger vi kun erfarne undervisere.

Erfaren underviser

Tæt på kursusstedet er der gratis parkering.

Gratis parkering

Indhold

  • Gør din kommunikation attraktiv, motiverende og “hjernevenlig
  • Få gode råd til, hvordan dine budskaber skaber opmærksomhed og dine kunder får tillid til dem
  • Få forståelse for hvilke faktorer der styrker og svækker din kommunikation
  • Præsenter dine budskaber, så ”den rigtige” handling fremstår tydelig for din målgruppe
  • Optimer kunderejsen for dine målgrupper
  • Hør, hvordan du effektivt kan påvirke dine målgruppers valg
  • Skab den gode kundeoplevelse ved at udnytte adfærdsdesign
  • Påvirk dine kunders valg ved at udnytte psykologiske faktorer i individuelle og sociale sammenhænge

Anmeldelser af Adfærdspsykologi og adfærdsdesign - få flere kommunikationsredskaber i din marketing-værktøjskasse

4,5
 
Fremragende Baseret på 11 anmeldelser
Arrangementer på Teknologisk Institut bliver evalueret af deltagerne. Stjernerne angiver deltagernes gennemsnitlige tilfredshed.
Fremragende
Meget godt
Udmærket
Mindre godt
Ikke godt
Gode slides og Jakob er en meget indlevende underviser.
 - Christina Low Schmidt. Administrativ medarbejder HK/Hovedstaden
Jakob har en fantastisk og humoristisk energi. Han er dygtig, faglig kompetent og formår at skabe et stemning i lokale så folk føler sig godt tilpas og virkelig får noget konkret med hjem.
 - Nikolaj Strømann, Customer Experience Manager. Kraks Forlag A/S

Form

Kurset veksler mellem øvelser, oplæg og refleksioner over egen praksis. Det vil derfor øge dit udbytte af kurset, hvis du inden kursusstart har tænkt over, hvordan du kommunikerer i relation til din funktion som kommunikations-, marketing- eller salgsprofessionel.

25368
Underviser

Jakob Rachmanski

Jakob er senior adfærdsrådgiver og uddannet cand.mag. i filosofi fra Københavns Universitet. Jakob har i en årrække undervist virksomheder og organisationer i at udnytte adfærdsindsigter kommunikativt til at påvirke deres målgruppers adfærdsmønstre – herunder forbrugere, medarbejdere og borgere. Han har tidligere været adfærdslead på forskellige bureauer. Jakob er desuden forfatter til bogen: "Adfærdspsykologi i markedsføringen - myten om den rationelle forbruger."

Vælg dato

Aarhus
31. august 2022
Taastrup
26. oktober 2022
Taastrup
8. februar 2023
Taastrup
24. maj 2023

Få ny inspiration til din kompetence­udvikling

Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.

Indtast venligst et validt navn
Tilmelder nyhedsbrev
Tak for din tilmelding
Teknisk fejl

Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til data@teknologisk.dk