Kurser

Fremragende1 dags kursus

Adfærdspsykologi og adfærdsdesign - kend din kundes adfærd og sælg mere

16. marts 2022 Taastrup
1. juni 2022 Taastrup
31. august 2022 Aarhus
26. oktober 2022 Taastrup
DKK  5.999
ekskl. moms
Nr. 90461 A
4,6
Fremragende
8 anmeldelser

Sådan får du kunden til at vælge dit produkt. Få indsigt i forskellige nudging-, så du kan påvirke din målgruppes/kunders adfærd effektivt.

Er din kommunikation “hjernevenlig”?

Du er konstant udsat for flere valg og informationer, end du kan bearbejde bevidst. Det samme gælder de mennesker, som du henvender dig til. Ja, det gælder os alle sammen. Meget af vores adfærd er ubevidst og sker som reaktioner på vores omgivelser. Vi er sociale væsener, så en del af vores handinger er påvirket af, hvad andre mennesker gør, og hvad vi tror, at de tænker om os. Hvis du opfatter dine kunder som fuldkommen rationelle, vil din evne til at påvirke dine målgrupper uvilkårligt blive mindre effektiv, end den kunne være. Mennesker er nemlig ikke logiske. Vi er psyko-logiske.

Deltagerprofil

Kurset henvender sig til dig, der arbejder professionelt med marketing, kommunikation og salg BtC såvel som BtB. Interessere du dig for, hvordan dine kunders adfærd og købemønstre kan påvirkes, så få et forspring i forhold til dine konkurrenter ved at tilmelde dig kurset.

Udbytte

  • Viden om hvordan dine kunder faktisk tænker, og hvad der motiverer dem til at købe
  • Adfærdsindsigter der påvirker målgruppers adfærdsmønstre
  • Redskaber til at optimere din kommunikationsstrategi og marketingindsats
  • Hjælp til at øge salget af dine produkter og ydelser – kend din kundes adfærd
  • Indsigt i dine kunders beslutningsproces, og hvad der påvirker deres valg
  • En forståelse for hvad der ligger til grund for dine kunders behov og ønsker
  • Nudging-redskaber der målrettet former kunders adfærd ved at udnytte adfærdsindsigter

Indhold

  • Få gode råd til, hvordan du skaber opmærksomhed om og tillid til det du sælger
  • Få forståelse for, hvordan du skal kommunikere, så det du tilbyder, bliver salgbart
  • Præsenter dine budskaber, så ”den rigtige” handling fremstår tydelig for din målgruppe
  • Sådan optimeres kunderejsen for dine målgrupper
  • Hør, hvordan du effektivt kan påvirke dine målgruppers valg
  • Sådan skaber du den gode kundeoplevelse
  • Hvordan gør du dit tilbud attraktivt og motiverende?
  • Sådan påvirker du dine kunders valg ved at udnytte sociale og individuelle faktorer

Anmeldelser af Adfærdspsykologi og adfærdsdesign - kend din kundes adfærd og sælg mere

4,6
 
Fremragende Baseret på 8 anmeldelser
Fremragende
Meget godt
Udmærket
Mindre godt
Ikke godt
Gode slides og Jakob er en meget indlevende underviser.
 - Christina Low Schmidt. Administrativ medarbejder HK/Hovedstaden
Jakob har en fantastisk og humoristisk energi. Han er dygtig, faglig kompetent og formår at skabe et stemning i lokale så folk føler sig godt tilpas og virkelig får noget konkret med hjem.
 - Nikolaj Strømann, Customer Experience Manager. Kraks Forlag A/S

Form

Kurset veksler mellem øvelser, oplæg og refleksioner over egen praksis. Det vil derfor øge dit udbytte af kurset, hvis du inden kursusstart har tænkt over, hvordan du kommunikerer i relation til din funktion som kommunikations-, marketing- eller salgsprofessionel.

23550
Underviser

Jakob Rachmanski

Jakob er senior adfærdsrådgiver og uddannet cand.mag. i filosofi fra Københavns Universitet. Jakob har i en årrække undervist virksomheder og organisationer i at udnytte adfærdsindsigter kommunikativt til at påvirke deres målgruppers adfærdsmønstre – herunder forbrugere, medarbejdere og borgere. Han har tidligere været adfærdslead på forskellige bureauer. Jakob er desuden forfatter til bogen: "Adfærdspsykologi i markedsføringen - myten om den rationelle forbruger."

Vælg dato

Taastrup
16. marts 2022
Taastrup
1. juni 2022
Aarhus
31. august 2022
Taastrup
26. oktober 2022
Taastrup
8. februar 2023

Få ny inspiration til din kompetence­udvikling

Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.

Indtast venligst et validt navn
Tilmelder nyhedsbrev
Tak for din tilmelding
Teknisk fejl

Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til data@teknologisk.dk