Anprisningskursus for marketing og kvalitet
Anprisninger som sukkerfri, uden tilsat sukker, godt for maven, luksus, naturlig, klimaneutral og lignende anvendes i stor stil på fødevarer. Bliv klædt godt på til at navigere i junglen af anprisninger.
På kurset præsenterer vi forskellige typer af anprisninger. Vi giver nogle konkrete eksempler på anprisninger og hvilke parametre, man skal have med i sine overvejelser, inden anprisningerne bruges i markedsføringen.
Kurset vil give deltagerne en forståelse af lovgivningens krav i forbindelse med udvikling af nye emballager og reklametekster – også i forhold til hvor (fx online markedsføring) og hvornår reglerne finder anvendelse.
Vi vil i løbet af kurset også komme overordnet ind på omkringliggende fødevarelovgivning, som også påvirker, hvordan fødevarer kan/skal mærkes med anprisninger.
Kurset henvender sig til både ansatte i marketing samt ansatte i kvalitet - og I kan med fordel følges ad.
Kurset er målrettet ansatte i marketing, der arbejder med markedsføring af fødevarer, og ligeledes ansatte i kvalitetsafdelinger, der arbejder med mærkning af fødevarer. Begge grupper kan med fordel deltage sammen på kurset.
Aarhus 27. august 2024 | |
Taastrup 5. marts 2025 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk