Arbejder du med marketing, kommunikation og SoMe men mangler en grafisk værktøjskasse, så du selv kan producere professionel grafik?
Kurset giver dig praktisk viden om farveteori, komposition, opsætning og layout, så du sikrer, at dine grafikker får et professionelt grafisk udseende.
Dette kursus er til marketing- og kommunikationsmedarbejdere, SoMe ansvarlige, projektledere, journalister, selvstændige og andre, der skal producere professionelt-udseende grafik til sociale og digitale platforme.
Du behøver ingen forkundskaber indenfor grafisk design eller Adobe programmerne for at deltage. Kurset er målrettet dig, der skal lære lige præcis dét, du har brug for, så dine grafiske opgaver får et bedre og mere professionelt resultat.
Vi sørger for, at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære.
Kursusbevis
Erfaren underviser
Fuld forplejning
Øvelser og inddragelse
Materiale på dansk
Undervisning på dansk
Aarhus 8. september 2025 | |
Taastrup 16. september 2025 Garantifor afholdelse | |
Aarhus 26. november 2025 | |
København 1. december 2025 | |
København 19. februar 2026 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk
Strategisk kommunikation er at kommunikere effektivt og troværdigt til andre. Få indsigt i hvordan du kommunikerer strategisk ved at læse artiklen.
Læs mereEn målrettet social medie-strategi, er essentiel i dag, hvor sociale medier, fylder meget af hverdagen. Få 5 råd til en succesfuld strategi, så din virksomhed, kan u...
Bliv klogere på, hvad du skal gøre og ikke gøre på LinkedIn. Her får du gode råd til, hvordan du kan komme i gang med at bruge LinkedIn.
Mange har nok hørt udtrykket SEO, nok enten i forbindelse med en hjemmeside eller ved digital markedsføring. Men hvad står det egentlig for? Læs med her og få svaret...
Taler du samme sprog som dine kolleger? I episode 9 fortæller vi, hvordan du kommunikerer målrettet med dine kolleger. Du bliver klogere på dig selv og dine kolleger...