Må vi gemme en cookie?

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse af vores hjemmeside, målrette indhold samt statistik. Læs mere om cookies

Handelsbetingelser

Kursusadministration

Kontakt os

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72 20 30 00.

Handelsbetingelser

Tilmelding
Tilmelding er bindende og kan ske på følgende måder:

  • www.teknologisk.dk  
  • kurser@teknologisk.dk 
  • Telefon 72 20 30 00

Du kan tilmelde dig indtil arrangementets første dag, men vi anbefaler hurtig tilmelding, da arrangementet kan blive udsolgt. 

Enkelte arrangementer har særlig tilmeldingsfrist – i givet fald, vil det fremgå af arrangementets website.

Alle tilmeldinger bekræftes via e-mail.

Overtegning/aflysning
Hvis der ikke er plads på et arrangement, giver vi dig besked med det samme og tilbyder dig plads på førstkommende afholdelse med ledige pladser.
Ved for få tilmeldinger forbeholder Teknologisk Institut sig ret til at udskyde eller aflyse arrangementet. Eventuelle udgifter til transport, hotel mv. refunderes ikke af Teknologisk Institut.

Flytning/afmelding
Afmelding skal altid ske skriftligt. For vores forskellige arrangementer gælder nedenstående betingelser.
Enkelte arrangementer har særlige afmeldingsbetingelser – i givet fald, vil det fremgå af arrangementets website.

Vær opmærksom på, at annulleringsbetingelser også gælder i forbindelse med sygdom.

Kurser og seminarer
Ved flytning eller afmelding 3 uger eller senere før afholdelse betales et gebyr på 30 % af arrangementets pris. Ved flytning eller afmelding 2 uger eller senere før afholdelse betales det fulde beløb.

Konferencer
Ved flytning eller afmelding indtil 2 uger før afholdelse betales 15 % af konferenceprisen. Derefter betales det fulde beløb.

Uddannelser
Ved flytning eller afmelding 6 uger eller senere før afholdelse betales et gebyr på 30 % af arrangementets pris. Ved flytning eller afmelding 5 uger eller senere før afholdelse betales det fulde beløb.

Webinarer
Ved flytning eller afmelding 3 uger eller senere før afholdelse betales et gebyr på 30 % af arrangementets pris. Ved flytning eller afmelding 2 uger eller senere før afholdelse betales det fulde beløb. 
For gratis webinarer gælder, at flytning eller afmelding kan ske helt frem til afholdelsen.

Virtuelle kurser
Ved flytning eller afmelding 3 uger eller senere før afholdelse betales et gebyr på 30 % af arrangementets pris. Ved flytning eller afmelding 2 uger eller senere før afholdelse betales det fulde beløb.

ERFA-grupper
Ved afmelding senere end 3 dage før et arrangement betales hele deltagergebyret.

Temadag
Ved flytning eller afmelding 3 uger eller senere før afholdelse betales et gebyr på 30 % af arrangementets pris. Ved flytning eller afmelding 2 uger eller senere før afholdelse betales det fulde beløb.

Gå-hjem-møde
Ved afmelding senere end 2 dage før afholdelse betales et eventuelt no-show fee. 

Online kurser og e-learning
Ved online kurser og e-learning er der tale om digitalt indhold, der leveres umiddelbart efter tilmelding. Det er derfor ikke muligt at afbestille online kurser og e-learning, og der er således ingen fortrydelsesret.

Forhindret i at deltage
Bliver du af en eller anden grund forhindret i at deltage, er du naturligvis altid velkommen til at sende en kollega. Du skal blot give os besked på tlf. 72 20 30 00 eller via mail til kurser@teknologisk.dk.
 

Pris/faktura
Prisen inkluderer deltagelse og forplejning på arrangementet, inkl. morgenbrød, frokost og forfriskninger i pauserne. Desuden dækker prisen undervisningsmateriale. På en række arrangementer er materialet tilgængeligt elektronisk. Priserne er excl. moms.

Middag og overnatning er ikke inkluderet i prisen, med mindre det fremgår specifikt i beskrivelsen af arrangementet.

Vi fakturerer først i forbindelse med afholdelse af arrangementet, med mindre du selv beder om at få tilsendt en faktura med det samme. Faktura sendes uafhængigt af bekræftelsen.

Rabat
Teknologisk Institut har forskellige rabatmuligheder. Eksempelvis er der på nogle arrangementer mulighed for rabat ved samtidig tilmelding af flere personer fra samme virksomhed. Kontakt os på telefon 72 20 30 00 og hør om de favorable rabatmuligheder. Rabatter kan som udgangspunkt ikke kombineres.

Eksamen – særlige forhold
Er der særlige forhold, der gør, at du har brug for dispensation til eksamen - hvis du f.eks. ønsker at ansøge om ekstra tid eller brug af hjælpemidler til eksamen - beder vi dig gøre opmærksom på dette allerede ved din tilmelding, så vil vi starte sagsbehandlingen. 

Yderligere information
Har du brug for uddybende information om arrangementets faglige indhold, er du velkommen til at kontakte vores kursusadministration på kurser@teknologisk.dk eller tlf. 72 20 30 00.

Forbehold for ændringer
Teknologisk Institut tager forbehold for ændringer af tid, sted, underviser, indhold, pris samt eventuelle trykfejl.

Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos Teknologisk Institut kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kurser@teknologisk.dk.