Få jeres fødevareprodukter hurtigere på markedet med færre fejl, færre tilbagekaldelser og mindre ineffektive interne processer.
Oplever I også gnidninger i samarbejdet mellem kvalitet-, salg- og marketingafdelingerne, når nye mærkninger skal lanceres? Så er I langt fra alene. Hos mange bliver kvalitetsafdelingen gjort til regelryttere, og salg og marketing bliver ofte betegnet som ”lidt for kreative”.
På dette kursus hjælper vi jer med at:
I vil blive præsenteret for forskellige typer af anprisninger, konkrete eksempler og hvilke parametre, I skal have med i jeres overvejelser, inden anprisninger bruges i markedsføring. Vi afslutter dagen i dialog om lovgivningens krav til markedsføring, samt de udfordringer det kan give på tværs af afdelingerne.
”Med dette kursus har vi opnået en fælles og opdateret forståelse af de muligheder og begrænsninger, som de forskellige krav giver, og samtidig har vi fået svar på nogle aktuelle spørgsmål.”
- Helle Vange Eriksen, Marketing Manager at K-Salat & Graasten
Vi anbefaler, at man deltager sammen som team.
2 personer kun 5.900,- så husk at tage din kollega med
(Pris: 1. person 4.500,- og 2. person 1.400,-)
På dette kursus vil Birte Jensen Veilstrup fra Mærkningsteamet i Fødevareteknologi, tage jer gennem lovgivningens krav set fra kvalitetsafdelingens perspektiv, og hjælpe jer med at opnå en fælles forståelse for, hvordan dagligdagens samarbejde kan optimeres ved at arbejde med jeres arbejdskultur og interne processer.
Taastrup 5. marts 2025 | |
Aarhus 25. november 2025 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk