Kvalitetssikring af belægningsprocesser

Claus  Mathiasen

Jeg er din kontaktperson

Skriv til mig

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72 20 15 77.

Close-up af metalemne med blank overflade - wire berører den

Kvalitetssikring af belægningsprocesser

På Teknologisk Institut har vi mange års erfaring inden for kvalitetssikring af tribologiske belægninger. Et centralt led i kvalitetssikringen er, at vi udviser rettidig omhu, hvilket er med til at sikre en professionel håndtering af vores kunders tribologiske udfordringer. 

Når det kommer til et produkts kvalitet, har levetid og performance stor betydning, og det har i sidste ende en afgørende rolle for kundens oplevelse. Derfor har kvalitetssikringen inden for Tribologi fokus på hele værdikæden: Lige fra modtagelsen af emnet til levering af det færdigbehandlede emne – og naturligvis i nøjagtig den kvalitet, der afspejler kundens ønske.

Sporbarhed samt en struktureret og kontrolleret tilgang

For at sikre en høj kvalitet og imødekomme kundens ønsker, er sporbarhed samt en struktureret og kontrolleret proces essentielt. Veldefinerede arbejdsgange og processer bundet sammen af et system til styring af opgaverne sikrer kunden det rette produkt. Dette er alt sammen dokumenteret i vores ISO 9001 certificering.

I ISO 9001 certificeringen beskrives standardprocedurer for, hvordan vi kontrollerer, om produktets kvalitet lever op til kundens ønsker og behov. Disse standardprocedurer indbefatter blandt andet kalotteslib, Rockwell-C-test samt en visuel inspektion af produkterne. 

FDA-accepterede belægninger til medico- og fødevareindustri

Ønsker man en belægning til brug i medico- og fødevaresegmentet, har vi også FDA-accepterede belægninger, der er fuldt ud godkendte til brug i disse industrisegmenter.

Hvad kan teknologisk institut hjælpe med?

  • At sikre, at det leverede produkt og processerne omkring lever op til kundens forventninger
  • At være en professionel partner der hjælper, hvis der er afvigelser fra det forventede
  • At sikre sporbarhed i alle processer, når dette kræves