Må vi gemme en cookie?

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse af vores hjemmeside, målrette indhold samt statistik. Læs mere om cookies

5 gode råd til at undgå stress op til juleferien

Kursusadministration

Kontakt os

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72 20 30 00.

5 gode råd til at undgå stress op til juleferien

5 gode råd til at undgå stress op til juleferien

Juleferien venter lige om hjørnet. Du har formentlig en masse opgaver, som du skal nå at afslutte, inden du kan holde fri med god samvittighed.

Derudover venter julegaveindkøb, julefrokoster og en masse andre december-arrangementer, der er med til at fylde kalenderen op og bidrage til en masse stress og jag.

En god planlægning kan være en stor hjælp, der kan være med til at reducere stressen op til juleferien.

Du får derfor 5 gode råd hertil:

  1. Lav en liste over de opgaver du skal nå, inden du går på juleferie.
  2. Strukturere dine opgaver, og prioritere dem efter vigtighed.
  3. Planlæg herefter hvor lang tid opgaverne kræver – det er vigtigt, at du realistisk.
  4. Det er en god ide at lade opgaver, som ikke haster vente til efter ferien.
  5. Start derefter fra en ende med at løse dine opgaver og arbejd dig langsomt ned i gear.

Vores krop og sind har utrolig godt af at slappe af og holde fri. Sørg derfor for at slukke telefon og computer og sæt arbejdsmailen på autoreply, så du rigtig kan nyde at du har juleferie.

Glædelig jul fra Teknologisk Institut

Har du lyst til at lære mere omkring en stressfri arbejdsdag, får du på kurset "Stressfri hverdag - sådan finder du balance i dit arbejdsliv" redskaber til at skabe et bedre match i din hverdag mellem dine ønsker og både kollegernes og virksomhedens krav til dig. På kurset bliver du udstyret med klare pejlemærker og nye måder at handle på, der bidrager til mere overskud i din hverdag.