Få en unik mulighed for udvikling og styrkelse af dit B2B-salg. Du får et kursus der varer hele 365 dage i en kombination af fysiske kursusdage, webinarer og personlig sparring. Senest 48 timer efter tilmelding bliver du kontaktet med henblik på opstart af dit forløb.
Kurset er for dig, der driver både det rådgivende såvel som det komplekse B2B salg, og som gerne vil træne og blive bedre – når det passer dig og din kalender.
Du bliver styrket gennem tre træningsmetoder: Personlig sparring, fælles træning og selvtræning med fysiske kursusdage og online-sessioner. Alt sammen i et forløb, der er tilpasset dig og din profil.
Forløbet er både til dig der er sælger og gerne vil udvikle dig - og absolut også til dig, der ikke ser dig selv som sælger i traditionel forstand. Du kan enten have behov for at lære salg fra bunden; have en teknisk baggrund og skal have styrket dit salg; eller du kan være erfaren sælger, der vil blive skarpere på konkrete dele af salgsprocessen.
Uanset din baggrund, så kommer du hele vejen rundt om salgsprocessen, og du bliver guidet og får personlig sparring forløbet igennem.
Kurset er relevant for konsulenter, Key Account Managers, IT/Tech, selvstændige rådgivere, salgsingeniører. Der er ikke relevant for fx retail, ejendomsmæglere, da der er fokus på B2B-salg.
Vi sørger for, at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære.
Erfaren underviser
Materiale
Personlig læringsrejse
De 365 dage er en blanding af fysiske kursusdage, webinarer og sparring med din buddy. Du starter med en samtale, som skal sikre, at din træning tager udgangspunkt i netop dine behov. Parallelt med programmet arbejder du med din personlige udviklingsplan, og du bliver rådgivet løbende om hvilke arrangementer, der er mest relevante for dig. De 365 dage starter, når din opstart går. Det er altså ikke fra tilmeldingsdato.
Jens har mere end 20 års erfaring som salgstræner, og er specialist i det rådgivende salg og tillidsbaseret rådgivning. Han har blandt andet lavet træningsprogrammer for Københavns Lufthavne, Mercedes, Epinion, Ørsted, DJØF, Hartmanns og mange flere. Jens har desuden skrevet bogen ”Følelser til salg”.
Leon er specialist i kunderelationer og arbejder med salgs- og serviceoptimering i både offentlige og private organisationer. Han arbejder bl.a. med konflikthåndtering hos Politiet og i Kriminalforsorgen. Hans undervisningsstil er praktisk, direkte og løsningsorienteret. Med andre ord: Du kommer hjem fra kurset med konkrete idéer til at forebygge og tackle kundeklager - og til at undgå konflikter i hverdagen.
Virtuelt kursus 29. december 2025
til
29. december 2026 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk