Kurser

2 dages kursus 
Læring inden for et specifikt emne

Få succes med Employer Branding

16. - 17. maj 2024 Taastrup Garantifor afholdelse
12. - 13. september 2024 Taastrup
28. - 29. november 2024 Taastrup
3. - 4. februar 2025 Aarhus
DKK  11.999
ekskl. moms
Nr. 88973 A
4,4
Fremragende
9 anmeldelser
Arrangementer på Teknologisk Institut bliver evalueret af deltagerne. Stjernerne angiver deltagernes gennemsnitlige tilfredshed inden for de sidste 5 år.

Arbejd professionelt med din organisations employer brand, og styrk jeres position i kampen om de mest attraktive ledere og medarbejdere.

Styrk jeres konkurrenceevne gennem employer branding

Organisationers evne til at tiltrække, rekruttere, udvikle samt fastholde ledere, talenter og øvrige medarbejdere er et større konkurrenceparameter end nogensinde før. Deltag på kurset og bliv klædt på til at skabe et stærkt employer brand i din organisation. Du går fra kurset med inspiration til udvikling af employer brand’et fra tanke til virkelighed. Du bruger din egen organisations employer brand som gennemgående case, afprøver forskellige nyttige værktøjer, og kommer hjem med operationel og implementerbar viden.

Deltagerprofil

Kurset er for dig, der direkte eller indirekte har ansvar for eller er involveret i organisationens arbejde med employer branding. Du arbejder fx med rekruttering, organisationsudvikling, ledelse, employer branding eller intern og ekstern branding og kommunikation.

Udbytte

  • Få kendskab til employer branding som disciplin, strategi og konkurrenceparameter
  • Forstå, hvordan din organisations employer brand hænger nøje sammen med både dens overordnede strategi og corporate brand
  • Få træning i, hvordan du designer, tilrettelægger og gennemfører den tværgående proces, der udvikler din organisations employer brand
  • Få indblik i de metoder og værktøjer, som du kan bruge i de forskellige faser af employer branding-processen – fra at analysere og definere til at forankre og implementere employer brand’et
  • Inspiration fra konkrete employer branding cases, med do’s og dont’s

Det får du på kurset

Vi sørger for at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære

Efter du har fuldendt kurset, vil du modtage et kursusbevis.

Kursusbevis

Hos Teknologisk Institut bruger vi kun erfarne undervisere.

Erfaren underviser

På dette kursus vil der højest være MAKS DELTAGERE pr. hold.

Maks. 16 deltagere

På kurset får du morgenmad, frokost, snacks og drikkevarer.

Fuld forplejning

På kurset er der indtænkt øvelser og deltagerinddragelse.

Øvelser og inddragelse

For at sikre den bedste læring vil der være mulighed for casearbejde.

Casearbejde

Materiale på dansk

Materiale på dansk

Undervisning på dansk

Undervisning på dansk

Tæt på kursusstedet er der gratis parkering.

Gratis parkering

Indhold

  • Indblik i, hvordan I som organisation leder, organiserer og tilrettelægger hele employer branding-processen fra tanke til virkelighed
  • Kendskab til vilkårene for employer branding ved forståelse for udviklingen i samfundet, arbejds- og jobmarkedet
  • Forståelse for den vigtige forskel mellem ansættelseskontrakt og psykologisk kontrakt
  • Indsigt i, hvordan I gør ledere og medarbejdere til stærke ambassadører internt i organisationen og eksternt i markedet
  • Værktøjer til, hvordan I går analytisk til værks med hele processen fra analyse, over definition til forankring og implementering af organisationens employer brand
  • Indblik i de kritiske succesfaktorer i arbejdet med employer branding

Anmeldelser af Få succes med Employer Branding

4,4
 
Fremragende Baseret på 9 anmeldelser
Arrangementer på Teknologisk Institut bliver evalueret af deltagerne. Stjernerne angiver deltagernes gennemsnitlige tilfredshed inden for de sidste 5 år.
Fremragende
Meget godt
Godt
Mindre godt
Ikke godt

Form

Kurset veksler mellem inspirerende oplæg om anvendelig teori på området, relevante cases, udveksling af praktiske erfaringer, dialog og øvelser. Øvelserne foregår både individuelt, i grupper og i plenum. Der inddrages forskellige cases i undervisningen, og du opfordres i øvrigt til at inddrage eget arbejde med employer branding i undervisningen.

25203
Underviser

Glenn Jacobsen

4.67/5 (12 evalueringer) 
Baseret på alle evalueringer af underviseren fra de seneste 5 år.

Glenn er rådgiver, executive coach, underviser og forfatter. Han trækker på erfaring fra mange forskellige virksomheder, organisationer, ledelser, teams og individer i forskellige sektorer og brancher – både nationalt og internationalt. Hans speciale er strategi, ledelse, HR, marketing, kommunikation og branding. Glenn er forfatter til to bøger om marketing og branding – herunder employer branding.

Vælg dato

Taastrup
16. - 17. maj 2024
 Garantifor afholdelse
Taastrup
12. - 13. september 2024
Taastrup
28. - 29. november 2024
Aarhus
3. - 4. februar 2025
Taastrup
15. - 16. maj 2025