Dette macOS support-kursus er målrettet IT Helpdesk og giver de nødvendige færdigheder til at understøtte, troubleshoote og optimere macOS.
Kurset er målrettet IT Helpdesk og er et grundlæggende, men dybdegående kursus for alle, der skal understøtte, troubleshoote eller optimere macOS. Kurset henvender sig til IT-professionelle, teknikere, helpdesk-specialister og erfarne Mac-brugere.
Du får trin-for-trin instruktioner i alt fra opgradering, opdatering, geninstallation og konfiguration af macOS til opsætning af netværkstjenester.
Det er en forudsætning, at deltagerne medbringer deres egen bærbare Mac-computer til kurset.
Vi sørger for, at rammerne er i orden, så du kan fokusere på at lære.

Erfaren underviser

Fuld forplejning
Kurset veksler mellem teori, værktøjer og egen træning i programmerne.

Undervisningen varetages af en Apple Certified Trainer. Underviser har rig erfaring indenfor IT support og er ekspert indenfor macOS, iOS og Apples teknologier.
København 12. - 13. marts 2026 | |
København 9. - 10. september 2026 |
Unikke tilbud, relevante artikler og nyt om vores kurser og uddannelser.
Der er desværre en systemfejl på nuværende tidspunkt. Du kan alternativt skrive en mail til kurser@teknologisk.dk