Digitale services, der hjælper kunden

Martin Grønbæk Jensen

Jeg er din kontaktperson

Skriv til mig

Indtast venligst et validt navn
Eller dit telefonnummer
Sender besked
Tak for din besked
Vi beklager

På grund af en teknisk fejl kan din henvendelse desværre ikke modtages i øjeblikket. Du er velkommen til at skrive en mail til Send e-mail eller ringe til +45 72 20 17 75.

Billedet viser en gruppe mennesker til en workshop, der arbejder med digitale service i prototyper på pap.

Digitale services, der hjælper kunden

Den vestlige verden står over for en stor vækst i den ældre befolkning, og producenter af velfærdsteknologi skal derfor tænke nyt for at kunne følge med. Det ved Ropox A/S fra Næstved.

Ropox A/S er en af aktørerne på velfærdsteknologimarkedet og fokuserer på at producere hjælpemidler til personer med funktionsnedsættelser, både til brug i private hjem og i offentlige institutioner. Den øgede vækst i velfærdsteknologien gør dog også, at der kommer mange aktører på markedet og Ropox A/S ønsker, at deres virksomhed skal differentiere og distancere sig fra konkurrenterne.

I dag konkurreres der i høj grad på simpel teknologi, design og pris, men Ropox A/S vil noget mere! 

Peter Bjaldby, der er chef for forretningsudvikling R&D, og hans kollegaer fra Ropox A/S har derfor tilmeldt sig Servitize.DK-forløbet i deres mission om at finde løsninger, der skal forenkle og optimere planlægning, installation og brug af virksomhedens produkter med teknologi. Dette vil bidrage til at give virksomhedens kunder mindre kompleksitet og større udbytte, da det vil blive lettere at finde de rette produkter til netop deres behov:

Udvikling af digitale services kan hjælpe kunder til at identificere de rigtige løsninger og forenkle forløbet fra beslutning til køb. Det kan tillige sikre opfølgning og implementering efter køb”, siger Peter Bjaldby.